ریمیک بازی Until Dawn از استودیوی Ballistic Moon در تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر) برای کامپیوتر و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. در این فاصله، تریلر زمان عرضه بازی منتشر شد تا مخاطبان خود را آماده عرضه بازی کند. در این ویدیو مبارزات و صحنه‌های اکشن بازی به نمایش گذاشته می‌شود، اما در این بین، گرافیک ارتقاء یافته بازی به خوبی به چشم می‌آید. در ادامه می‌توانید به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

تماشای ویدیو از یوتیوب

براساس توضیحات وبسایت Gamingbolt، نسخه ریمیک بازی Until Dawn، با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 از پایه بازطراحی شده و به جز جلوه‌های گرافیکی، سایر جوانب بازی را برپایه نسخه‌ی اورجینال بازی Supermassive Games از سال ۲۰۱۵ ساخته است. جلوه‌های گرافیکی بازی از نظر تکسچرها، انیمیشن چهره‌ها و متریال محیط بازی بهبود قابل توجهی داشته و جلوه‌های جریان آب و جراحت‌های واقع گرایانه در کاراکترها به خوبی قابل مشاهده است.

علاوه بر این، یک سری نواحی جدید به دنیای بازی اضافه شده است و Hunger Totemهای بیشتر برای کالکت کردن در دسترس قرار گرفته است. ضمن این که یک دوربین نمای سوم شخص جدید نیز به گیم پلی بازی اضافه شده است.

source