Ara History Untold-RUNE (PROPER)

اطلاعات مهم بازی

نسخهٔ بازی: نسخهٔ اصلاح‌شدهٔ RUNE با کرک کاملاً سالم >> کامل، آپدیت‌شده، کرک‌شده، تست‌شده

تاریخ انتشار: سپتامبر ۲۰۲۴

ژانر بازی: استراتژی نوبتی >> Strategy, Turn-Based

رده‌بندی سِنّی رسمی و معتبر ESRB: گروه سِنّی E +10 >> از ۱۰ سال به بالا

امتیاز بازی براساس نقد و بررسی و امتیازدهی سایت معتبر Metacritic از مجموع ۱۰۰ امتیاز: ۷۸

کرک‌کننده: گروه معتبر RUNE

 

توضیحات بازی

Ara: History Untold یک بازی نوآورانه و تحسین‌شده در ژانر استراتژی نوبتی (Strategy, Turn-Based) است که بازیکنان را در زمینهٔ رسانیدن تمدن خود از دل تاریخ به اوج موفقیت‌های بشری به چالش می‌کشد. در گیم‌پلی این بازی به کاوش سرزمین‌های جدید، توسعهٔ هنر و فرهنگ، مدیریت دیپلماسی و رویارویی با رقبا خواهید پرداخت تا ثابت کنید که بزرگترین رهبر تاریخ هستید؛ این جهان منحصراً تحت کنترل و مدیریت شخص شماست!

 

تکامل در استراتژی بزرگ تاریخی

بازی Ara: History Untold با ترکیب مکانیک‌های کلاسیک استراتژی و ویژگی‌های نوآورانه مانند اقتصاد ساخت‌وساز ملی، سیستم استراتژی نوبتی و هم‌زمانِ ویژه و درخت تکنولوژی غیرخطی، گیم‌پلی بسیار گسترده و منحصربه‌فردی را به علاقه‌مندان به این ژانر بازی‌ها ارائه می‌دهد. گیم‌پلی این بازی به بازیکنان امکان می‌دهد که از نمای کلی امپراتوری خود تا زندگی روزمرهٔ شهروندان را به‌دقت مشاهده کنند. هیچ راه ازپیش‌تعیین‌شده‌ای برای پیروزی در گیم‌پلی این بازی وجود ندارد؛ تنها انتخاب‌های شخصی شما هستند که دنیای بازی و تمامی متعلقات و اتفاقاتش را می‌سازند.

 

کاوش در جهانی زنده و پویا

این بازی جهانی زنده و پویا را ارائه می‌دهد که مملو از زندگی و جذابیت است؛ از جنگل‌های گرمسیری گرفته تا بیابان‌های شن‌زده، بازیکنان با مناظر متنوع و زیبا روبه‌رو می‌شوند. شهروندان شما به‌صورت دینامیک به شرایط مختلف مانند سلامت، جنگ، صلح و فقر واکنش نشان می‌دهند. با گسترش فرهنگ‌ها و دوران‌های مختلف، تنوع تجربیات بشری در سراسر نقشهٔ بازی مشهود خواهند بود.

 

پایه‌گذاری کشور و توسعهٔ همه‌جانبهٔ ملت و سایر متعلقات آن

شما می‌توانید با ساخت سازه‌هایی از قبیل آهنگری‌ها، کتابخانه‌ها، دژها و کلیساها، ملت خود را به سوی پیشرفت هدایت کنید؛ همچنین می‌توانید دستاوردهای معماری بزرگی را از سراسر جهان بازسازی کنید تا عظمت ملت خود را به نمایش بگذارید.

 

هدایت ملت در دوران‌های مختلف

بازیکنان با پیشرفت در دوازده عصر تکنولوژی مختلف، تصمیمات سختی دربارهٔ تمرکز بر اختراعات و کشفیات خواهند گرفت. باید انتخاب کنید که چقدر سریع دانشمندان خود را به‌سوی آینده سوق دهید؛ اما همواره این خطر وجود دارد که تمرکز بیش از حد بر آینده، مشکلاتی در زمان حال به‌وجود آورد.

 

اقتصاد ملی و مدیریت منابع

اقتصاد بازی، بسیار غنی و پیچیده است. شما باید منابع طبیعی را برداشت کرده و نیروی کار مردم خود را به‌خوبی مدیریت کنید. می‌توانید تجهیزات مرغوب برای شهروندان خود فراهم کنید تا امتیازات ویژه‌ای به‌دست آورید و یا در تولید سلاح‌های جنگی سرمایه‌گذاری کنید؛ در هر مسیری که انتخاب کنید، بهینه‌سازی منابع و تولید برای پیشی گرفتن از رقبا ضروری است.

 

حکومت به‌شیوهٔ دلخواه

در گیم‌پلی این بازی، بازیکنان از میان ده‌ها چهرهٔ تأثیرگذار تاریخی انتخاب می‌کنند تا جهان را بر اساس انتخاب‌های خود تغییر دهند. هر رهبر با ویژگی‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فرد خود، شیوهٔ بازی متفاوتی را ارائه می‌دهد و تصمیم‌های شما، روابط بین رهبران را تحت تأثیر قرار خواهند داد.

 

سیستم استراتژی بسیار مرغوب و مبتنی بر هوش و مهارت‌های گیمری

در گیم‌پلی بازی Ara: History Untold، همهٔ اقدامات و تصمیم‌های ملت‌ها به‌صورت هم‌زمان انجام می‌شوند که این روند سبب ایجاد تنش، انتظار و نتایج غیرمنتظره در فرمول سنتی نوبت‌محور می‌شود؛ توانایی شما در پیش‌بینی حرکت بعدی رقبا، سرنوشت ملتتان را تعیین خواهد کرد.

 

دفاع از ملت در زمین، دریا و هوا

بخش مربوط به جنگ‌ها در این گیم‌پلی این بازی، هزاران سال درگیری نظامی مختلف را در بستر دنیایی زنده به‌تصویر می‌کشد. شما می‌توانید با توسعهٔ تکنولوژی‌های پیشرفته، تسلیحات خود را ارتقا دهید و با تفکر استراتژیکی هوشمندانه، از تاکتیک‌های رقبا پیشی بگیرید.

(توضیحات از کارشناس بخش بازی سافت‌گذر: محمد زویداوی)

 

روش نصب و اجرای بازی

۱. پس از دانلود تمامی فایل‌های فشردهٔ این بازی، با استفاده از نرم‌افزار WinRAR آنها را از حالت فشرده خارج یا همان اکسترکت (Extract) کنید. برای این کار تنها کافیست که این فایل‌های فشرده را در یک فولدر در کنار هم قرار بدهید، فقط بر روی فایل فشردهٔ اول (part1) راست‌کلیک کنید و سپس روی گزینهٔ Extract Here کلیک نمایید. با انجام‌دادن این اقداماتِ ساده، تمامی فایل‌های فشرده به‌طور خودکار (و بدون نیاز به هیچ‌گونه اقدامی دیگر) از حالت فشرده خارج  می‌گردند و یک فولدر جداگانه که نام بازی بر روی آن است، ایجاد می‌شود.

۲. به فولدری که ایجاد ‌شده است، وارد شوید و فایل ISO موجود در آن را در درایو مجازی قرار دهید یا به عبارت دیگر، فایل ISO را در درایو مجازی Mount کنید. جهت قراردادن فایل ISO در درایو مجازی، باید از نرم‌افزارهای ویژهٔ ساخت درایو مجازی مانند نرم‌افزار Virtual CloneDrive یا نرم‌افزار Daemon Tools استفاده کنید.

۳. بازی را نصب کنید.

۴. توجه داشته باشید که پس از اتمام روند نصب بازی، نباید بازی را اجرا کنید؛ پس از نصب بازی و قبل از اجرای آن، وارد فولدر Crack شوید. شما باید فولدر bin که در درونِ فولدر Crack قرار دارد را دقیقاً در درونِ همان فولدری که بازی نصب شده است، کپی و حتماً جایگزین فایل‌های همنام کنید.

۵. بازی به‌شرطی بدون مشکل اجرا می‌شود که موارد شمارهٔ ۱ تا شمارهٔ ۴ را کاملاً درست انجام بدهید.

 

حداقل سیستم موردنیاز

Requires a 64-bit Processor and Operating System

OS: Windows 10 (20H1) or Later

Processor: AMD Ryzen 5 2400G – Intel i5-5300U

Memory: 8 GB RAM

Graphics: AMD Radeon RX 480 – Nvidia GeForce GTX 970

DirectX: Version 12

Storage: 50 GB Available Space

 

سیستم پیشنهادی

Requires a 64-bit Processor and Operating System

OS: Windows 10 (20H1) or Later

Processor: AMD Ryzen 5 3600 – Intel i5-6400

Memory: 16 GB RAM

Graphics: AMD RX Vega 64 – Nvidia GeForce GTX 1080Ti

DirectX: Version 12

Storage: 50 GB Available Space

source