خبر فوری لحظه به لحظه تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 11 مهر 1403 به علت سیل و باران و اخبار وضعیت تعطیلی مدارس تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد ، سبزوار، همدان ،نهاوند ، ملایر ، تویسرکان، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، زرند ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،نیشابور ، قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، کوهرنگ ، سردشت ، کازرون، بلبان آباد ،مراغه ، مرند ، ورزقان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، شبستر، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، آذربایجان شرقی و غربی ، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجن ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد ، فیروزکوه و دماوند و پردیسان ، اسالم ، هشتپر، تالش ، خاروانا و اهر ، قوچان در این صفحه دنبال کنید.

اخبار تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۱۱ مهر

تعطیلی مدارس امروز یکی از بحث‌های مهم در بین دانش آموزان بوده که بدانند آیا فردا چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ تعطیل است یا خیر هرچند که در روزهای اخیر بارش باران باعث طغیان برخی از رودخانه‌ها در شهرهای مختلف کشورمان به خصوص کرمان شده است اما مدارس شهری تعطیل نیست و فردا چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ همه مدارس باز خواهد بود.

احتمال تعطیلی مدارس روستایی

البته مدارس روستایی برخی از شهرهای کشور تعطیل خواهد بود چرا که در مجاورت رودخانه‌ها و سدها قرار دارند و احتمال طغیان رودخانه‌ها وجود داشته و به همین دلیل به صورت غیر حضوری برگزار می‌گردد در روزهای گذشته طغیان رودخانه در کرمان باعث مرگ تعدادی از هم‌وطنانمان و همچنین اتباع شده است.

بارش باران در نیمه اسفند

فردا بارش باران در برخی از شهرهای کشور از جمله استان‌های گلستان و گیلان و مازندران و آذربایجان شرقی و غربی و همچنین در شهرها و کرمانشاه و ایلام وجود خواهد داشت و مدارس این شهرها غیرحضوری شود البته باید تا آخر ساعات شب منتظر ماند که اگر خبری درباره تعطیلی مدارس منتشر شود در این صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

بر اساس اعلام پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو، بارش پاییز کمتر از نرمال و بارش زمستان در محدوده نرمال خواهد بود. میانگین دمای هوای کشور طی پاییز و زمستان ۱ تا ۲ درجه بیش از نرمال پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا، بر اساس جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی فصلی بارش و دمای هوای کشور از نیمه مهر تا نیمه آبان ۱۴۰۳ (اکتبر ۲۰۲۴) بارش کشور در غرب، شمال غرب و دو سوی دامنه‌های البرز مرکزی و غربی کمتر از نرمال و برای سایر مناطق در محدوده نرمال است. بارش نرمال این ماه در بخش‌های عمده‌ای از جنوب و شرق کشور قابل توجه نیست. احتمال وقوع بارش فراتر از نرمال این دوره در بیشتر مناطق کشور به جز مناطق محدودی در کوه‌های زاگرس میانی و شمال شرق کشور، کمتر از ۲۰ درصد است.

source