سریال حکایت ما محصول کشور ترکیه است و فصل اول آن در سال 2017 منتشر شده بود. با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال ترکی حکایت ما آشنا شویم.

ژانر سریال Bizim Hikaye درام و رمانتیک است. گفته شده است که این سریال بر اساس سریال بریتانیایی Shameless تولید شده است. سریال ترکی حکایت ما اولین بار در تاریخ 14 سپتامبر 2017 از شبکه Fox منتشر شد و پخش آن پس از دو فصل در تاریخ 23 می 2019 به پایان رسید. از جمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان هازال کایا (Hazal Kaya)، بوراک دنیز (Burak Deniz)، رها اوزجان (Reha Özcan)، ملیسا دونگل (Melisa Döngel) و هازال آدیامان (Hazal Adıyaman) را نام برد. تعداد قسمت های سریال حکایت ما هفتاد اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود دو ساعت است. در ادامه این مقاله مختصر از پلازا به بررسی سریال Bizim Hikaye خواهیم پرداخت و بیشتر در مورد داستان، بعضی از بازیگران و نقدهای این سریال صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان سریال حکایت ما

 سریال Bizim Hikaye

به طور خلاصه سریال ترکی حکایت ما داستان فیلیز را دنبال می‌کند که دختر بزرگ یک خانواده است و از وقتی که مادر آن‌ها از آن‌جا رفته است، از خواهرها و برادرهای کوچکترش مراقبت می‌کند. او باور دارد که جایی برای عشق در زندگی او وجود ندارد تا اینکه با باریش ملاقات می‌کند. برای ادامه داستان می‌توانید سریال Bizim Hikaye را تماشا کنید.

بازیگران سریال حکایت ما

در این بخش با بیوگرافی مختصر بعضی از هنرپیشه های سریال حکایت ما و نام‌های شخصیت‌هایی که نقش آن‌ها را بازی کرده‌اند آشنا خواهیم شد.

هازال کایا

معرفی سریال حکایت ما

هازال کایا یک بازیگر اهل ترکیه است که در تاریخ 1 اکتبر 1990 متولد شد. او یکی از بازیگران زن پردرآمد در ترکیه است. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Aşki Memnu را نام برد. او همچنین در سریال Pera Palas’ta Gece Yarısı که در Netflix منتشر شده است به ایفای نقش پرداخته است. هازال کایا در سریال حکایت ما در نقش کاراکتر Filiz حضور داشته است.

بوراک دنیز

بررسی سریال Bizim Hikaye

بوراک دنیز یک بازیگر اهل ترکیه است که در تاریخ 17 فوریه 1991 در Istanbul متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال Aşk Laftan Anlamaz و سریال Bambaska Biri را نام برد. بوراک دنیز در سریال ترکی حکایت ما ایفای نقش کاراکتر Barış را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

رها اوزجان

معرفی سریال Bizim Hikaye

رها اوزجان یک بازیگر اهل ترکیه است که در تاریخ 5 جولای 1965 متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان سریال Suskunlar را نام برد. رها اوزجان در سریال Bizim Hikaye در نقش کاراکتر Fikri بازی کرده است.

ملیسا دونگل

بررسی سریال حکایت ما

ملیسا دونگل یک بازیگر اهل ترکیه است که در تاریخ 18 سپتامبر 1999 در Istanbul متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Aşk Mantık İntikam را نام برد. ملیسا دونگل در سریال حکایت ما به ایفای نقش کاراکتر Deniz پرداخته است.

همچنین بخوانید :

هازال آدیامان

بازیگران سریال حکایت ما

هازال آدیامان یک بازیگر اهل ترکیه است که در تاریخ 6 آگوست 1989 متولد شد. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال Kalbimdeki Deniz را نام برد. هازال آدیامان در سریال ترکی حکایت ما ایفای نقش کاراکتر Derin را بر عهده داشته است.

نقد سریال Bizim Hikaye و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال ترکی حکایت ما و نقدهای آن می‌پردازیم. سریال Our Story در سایت‌ معروف آی‌ام‌دی‌بی نمره 6.5 از 10 را دریافت کرده است. بعضی از بینندگان که نمرات بالایی به سریال Bizim Hikaye داده‌اند، داستان این سریال، شخصیت‌پردازی و اجرای بازیگران آن را تحسین کرده‌اند. برخی از افرادی که نمرات کمی به سریال حکایت ما داده‌اند، سرعت کم پیشرفت داستان و تکراری بودن بعضی از بخش‌های آن را نقد کرده‌اند و بعضی از مخاطبان دیگر، پایان داستان این سریال را ناامید کننده دانسته‌اند. می‌توانید نقدهای بیشتری در مورد سریال ترکی حکایت ما را در سایت‌ آی‌ام‌دی‌بی بخوانید.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی سریال ترکی حکایت ما پرداختیم و در مورد داستان، بعضی از بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید نظر خود را در مورد سریال Bizim Hikaye و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر سریال جدیدی تماشا کرده‌اید که به دیگران نیز پیشنهاد می‌کنید اما مقاله آن در سایت موجود نیست، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید تا آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

source