موضوع و داستان سریال پدر قهوه مهران مدیری چیست

مهران مدیری در جدیدترین تجربه کارگردانی خود سریال پدر قهوه را به مقابل دوربین برده که یکی از سریال‌های طنز شبکه نمایش خانگی خواهد بود که بازیگر نقش اصلی آن را جواد رضویان بر عهده دارد.

موضوع و داستان سریال پدر قهوه مهران مدیری چیست؟ +بازیگران

مهران مدیری خود نیز در این سریال حضور دارد و به نظر می‌رسد که نقش یک مافیا را بازی خواهد کرد

اسامی بازیگران سریال پدر قهوه

گفته می‌شود که سام درخشانی و مهران غفوریان و سیامک انصاری و سحر ولد بیگی و علی اوجی و زهرا طاعت بازیگران این سریال تشکیل می‌دهند این سریال قرار است که برای عید نوروز ۱۴۰۴ از شبکه نمایش خانگی عرضه شودهمکاری جواد رضویان و مهران مدیری بیش از ۳۰ سال می‌باشد که با یکدیگر همکاری داشته‌اند و حالا در شبکه نمایش خانگی باز هم با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

موضوع و داستان سریال پدر قهوه مهران مدیری چیست؟ +بازیگران

جواد رضویان به عنوان بازیگر نقش اول سریال پدر قهوه حضور خواهد داشت الیکا عبدالرزاقی و محمدرضا شفیعی جم و محمدرضا هدایتی از بازیگران اضافه شده به این سریال است.

مهران مدیری این روزها مشغول اجرای برنامه گل یا پوچ میباشد مسابقه گل یا پوچ خوشبختانه یک مسابقه کپی از برنامه‌های خارجی نیست چرا که بازی گل یا پوچ یک بازی اصیل ایرانی است.» این‌ها حرف‌های مهران مدیری است که در جدیدترین برنامه خود به سراغ مسابقه گل یا پوچ رفته است تا به قول خودش یک بازی اصیل ایرانی که در جمع‌های خانوادگی بازی می‌شود.

source