اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی چشم های آبی زهرا با نقش و داستان و عکس های واقعی و بدون گریم بازیگران زن و مرد فیلم لبنانی چشم های ابی زهرا را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم سینمایی چشم‌های آبی زهرا یکی از فیلم‌های ساخته شده برای حمایت از مردم فلسطین و مبارزات آنها با اسرائیل بوده که توسط علی درخشی و سعید سلطانی به صورت مشترک کارگردانی شده است و برای اولین بار از شبکه سحر به زبان مختلف دنیا از جمله ترکی و فرانسوی و انگلیسی و عربی پخش شد.

اسامی بازیگران فیلم چشم های آبی زهرا +بیوگرافی و داستان و عکس

اسامی بازیگران فیلم سینمایی چشم های آبی زهرا

  • جهانبخش سلطانی
  • حسین معلومی بازیگر نقش اسرائیلی
  • جمشید جهان زاده
  • سومیتا حسام بازیگر نقش زهرا
  • علیرضا نجف زاده بازیگر نقش برادر زهرا
  • آتوسا رجبی
  • ابوذر قدرتی بازیگر نقش تيودور نوجوان ناقص الخلقه اسراییلی

خلاصه داستان

داستان این فیلم در مورد یکی از فرماندهان اسرائیلی بوده که دارای یک فرزند معلول است و پزشکان می‌گویند برای اینکه فرزندش بتواند سلامتی‌اش را به دست آورد اعضای بدن انسان سالم به او پیوند داده شود و حالا این فرمانده اسرائیلی به پزشکان دستور می‌دهد که در میان فلسطینی‌ها هر کدام از نظر پزشکی اعضای بدنش به فرزند او مشابهت دارد به زور بیاورند و عضو بدنش را خارج کنند تا به فرزند خود پیوند زده شود.

در این میان دختری به نام زهرا که پدر و مادرش ر حملات اسرائیل کشته شده است دارای چشمان آبی زیبایی دارد که این فرمانده اسرائیلی به پزشکان دستور می‌دهد چشمان او را درآورند و به فرزند خود پیوند بزنند.

بیوگرافی سومیتا حسام بازیگر نقش زهرا

بیوگرافی سومیتا حسام بازیگر نقش زهرا

سومیتا حسام متولد دهه هفتاد بوده و از بازیگران با استعداد ایرانی است که در فیلم سینمایی چشم های آبی زهرا نقش زهرا را بازی کرده است.

او میگوید ممكن بود ما به جاي حسين معلومي، از عزت‌الله انتظامي براي بازي در نقش عبدالرحمان دعوت كنيم اما به عقيده من همين‌ها هم دست كمي از آن بزرگان ندارند و من از بازي آنها راضي هستم.

بیوگرافی ابوذر قدرتی بازیگر نقش تيودور نوجوان ناقص الخلقه اسراییلی

بیوگرافی ابوذر قدرتی بازیگر نقش تيودور نوجوان ناقص الخلقه اسراییلی

ابوذر قدرتی بازیگر با استعداد ایرانی بوده که در فیلم چشم های آبی زهرا نقش متفاوتی و قابل تحسینی را بازی کرد او میگوید

در این فیلم شخصيت‌ها را سياه سياه يا سفيد سفيد نشان داده نشد موضوع پدري است كه مي‌خواهد فرزندش را مداوا كند، ابتدا او يك پدر مهربان است اما به آرامي به خباثت آن مي‌رسيم، ما يهودي موحد، باغبان و كشاورز را هم در اين مجموعه نشان داديم و آنها را خيلي سياه، در نظر گرفته نشد.

بیوگرافی جمشید جهان زاده

بیوگرافی جمشید جهان زاده

جمشید جهان‌زاده (زاده ۱۲ فروردین ۱۳۳۰ – گچساران) بازیگر سینما اهل ایران است.

وی همسر فرزانه نشاط‌خواه (بازیگر) است.

جمشید جهانزاده متولد ۱۳۳۰ در گچساران و فارغ‌التحصیل رشته‌‌ بازیگری و کارگردانی از دانشکده‌ی هنرهای دراماتیک, است. وی تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد، در رشته‌‌ی پژوهش هنر ادامه داد. جهانزاده فعالیت مستمری, در زمینه‌های مختلفی چون مدیریت تولید، بازیگری، کارگردانی و نویسندگی دارد.

او همچنین دیپلم اولین دوره‌‌ی مدیریت تولید فیلم را از وزارت ارشاد دریافت کرد.

source