فتح شریف ابوالامین کیست و کجاست بیوگرافی فتح شریف ابوالامین فرمانده حماس و همسر و فرزندان با نحوه ترور او را در این صفحه بخوانید.

بیوگرافی فتح شریف ابوالامین

فتح شریف ابوالامین یکی از فرماندهان ارشد حماس میباشد که در 9 مهر 1403 توسط اسرائیل ترور شد. او به همراه همسر و دختر و پسرش ترور شد.

بیوگرافی فتح شریف ابوالامین فرمانده حماس و همسر و فرزندان +نحوه ترور

«امیه ابراهیم عبدالحمید»، همسر ، «امین فتح شریف»، پسر و همچنین «وفا فتح شریف» دختر این فرمانده حماس نیز در حمله به لبنان به شهادت رسیدند.

نحوه شهادت به همراه همسر و فرزندان

این فرمانده فلسطینی به همراه همسر و دو فرزند خود بامداد امروز(دوشنبه) در منزلشان واقع در اردوگاه البص در جنوب لبنان به شهادت رسیدند.

جنبش حماس در بیانیه خود تاکید کرد: با این شهید و تمام شهدای دیگر عهد می بندیم که تا زمان بیرون راندن صهیونیست ها از فلسطین و آزادی قدس و تمام اسرای فلسطینی راه آن ها را ادامه خواهیم داد.

در بیانیه حماس آمده است: فتح شریف به همراه همسر و فرزندانش در راه قدس و در سایه حماس طوفان الاقصی به شهادت رسیدند.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: با این شهید و همه شهدای ملتمان بر ادامه راهشان تا نابودی اشغالگران و پاکسازی سرزمینمان و آزادی قدس و اسرا عهد می بندیم.

خبرگزاری رسمی لبنان صبح امروز (دوشنبه) از حمله اسرائیل به اردوگاه البص در نزدیکی شهر صور خبر داده و اعلام کرده بود که شماری در این حمله به شهادت رسیده اند.

منابع رسانه ای در فلسطین اعلام کردندک فتح الشریف رئیس اتحادیه معلمان در آژانس آنروا در لبنان بوده و در حمله اسرائیل به همراه همسر، پسر و دخترش به شهادت رسیده اند.

source