اینسامنیاک بازی Marvel’s Wolverine را اولین بار در سال ۲۰۲۱ به طرفداران معرفی کرد. این شرکت تاکنون جزئیات زیادی از این بازی را با مخاطبان در میان نگذاشته است، اما حالا توسعه دهندگان بازی یک بار دیگر به اظهارنظر درباره آن پرداختند و مدعی شدند که این بازی می‌تواند کنسول PS5 Pro را تا سرحد عملکرد آن به چالش بکشد.

اینسامنیاک از زمان معرفی کنسول PS5 Pro اظهارات جدی و قاطعی را درباره آن داشته و اعلام کرده است که تمامی بازی‌های آن‌ها در آینده برای بهره‌‌مندی از قابلیت‌های بهبود یافته این کنسول بهینه سازی خواهند شد.

توسعه دهندگان بازی Marvel’s Wolverine در مصاحبه اخیر خود به اهمیتی که برای اجرای بازی در بهترین حالت ممکن روی کنسول PS5 Pro قائل هستند، اشاره کردند. وبسایت PlayStation Blog در گزارش خود از این گفتگو می‌نویسد: «بازی Marvel’s Wolverine یکی از بازی‌هایی است که در زمان عرضه از حالت Performance Pro برخوردار است.»

اینسامنیاک تاکنون چهار بازی را برای PS5 عرضه کرده است. Marvel’s Spider-Man، بازی Miles Morales ، بازی Spider-Man 2 و Ratchet and Clank: Rift Apart همگی از مواردی هستند که در آینده، یک حالت جدید گرافیکی به نام Performance Pro را برای PS5 Pro دریافت خواهند کرد.

source