طرفداری | بارسلونا برای کسب اولین پیروزی خود در لیگ قهرمانان اروپا در فصل 25-2024، فردا در ورزشگاه المپیک لوئیس کمپانیس به مصاف یانگ بویز خواهد رفت. آبی و اناری‌ها در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به موناکو باختند و حال در خانه به دنبال جبران این شکست‌ و کسب اولین پیروزی خود در اروپا هستند.

هانسی فلیک امروز در گفتگو با رسانه‌ها در نشست خبری پیش از بازی با یانگ بویز در خصوص مسائل مختلفی چون جذب وویچک شزنی، حواشی بازی اتلتیکو مادرید و رئال مادرید و … صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید:

ما یانگ بویز را مانند هر تیم دیگری آنالیز کرده‌ایم. آن‌ها امسال شروع خوبی نداشته‌اند، اما دیده‌ایم که بازیکنان خوبی دارند و در ضدحمله بسیار قوی هستند. آن‌ها تیم جوان و با انگیزه‌ای هستند و ما باید به خوبی برای این بازی آماده شویم.

در مورد اینکه تیمش چگونه باید مقابل تیمی که در ضدحمله خطرناک است دفاع کند، فلیک پاسخ داد:

اگر اشتباهات زیادی مانند بازی با اوساسونا مرتکب شوید، دفاع کردن سخت‌تر می‌شود. دقیقاً زمانی که تیم مقابل در ضدحمله خوب بازی می‌کند، باید اشتباهات را کاهش دهید. بازیکنان ما این کار را بسیار خوب انجام می‌دهند. وقتی توپ با ماست، می‌دانیم چگونه بازی کنیم، چگونه پاسکاری کنیم و چگونه موقعیت‌سازی کنیم. نکته کلیدی این است که اشتباهات کمی داشته باشیم. ما باید مسئولیت خود را در زمین بپذیریم و این را به خوبی بدانیم.

فلیک در مورد اهمیت بازی فردا، به ویژه در فرمت فعلی لیگ قهرمانان، گفت:

ما بهترین تیم را برای شکست دادن یانگ بویز به میدان خواهیم فرستاد. آن‌ها بازی اول را باختند، اما نباید خودمان را دست کم بگیریم. در هر صورت می‌خواهیم اولین سه امتیاز را کسب کنیم. باید از همان ابتدا تا جایی که ممکن است امتیاز کسب کنیم.

فلیک در ادامه تأیید کرد که فرنکی دی یونگ پس از بیش از پنج ماه دوری از میادین به تیم بازگشته است. او گفت:

 داشتن فرنکی در تیم، چه پنج دقیقه بازی کند چه ده دقیقه، خبر بسیار خوبی است. او برای ما بسیار مهم است. ما بازیکنانی مصدوم داشتیم و پس از پایان ماه اکتبر سه بازیکن دیگر به تیم بازمی‌گردند. بازگشت همه آن‌ها برای ما خوشحال‌کننده است و برای فرنکی هم خوب خواهد بود که برگردد، در کنار تیم باشد و بتواند با بازیکنان جوان تمرین کند. و اگر فرصت بازی پیدا کند، خواهد بازی کرد. نمی‌دانم ۴۵ دقیقه، ۲۰ دقیقه یا ۱۰ دقیقه. به نظر من این برای او خوب خواهد بود.

بارسلونا فردا در خط میانی با کمبود بازیکن مواجه است، زیرا اریک گارسیا به دلیل محرومیت نمی‌تواند بازی کند و گابی، مارک برنال، فرمین لوپز و دنی اولمو نیز به دلیل مصدومیت غایب هستند.

بنابراین، هنگامی که از فلیک پرسیده شد که آیا این موضوع او را مجبور می‌کند تا فردا از دی یونگ استفاده کند، او گفت:

در مورد فرنکی باید ببینیم بازی چگونه پیش می‌رود. با کارت قرمز اریک، یک هافبک از دست دادیم و اگر حساب کنیم، بازیکن زیادی در این پست نداریم.مهم است که در خط میانی اشتباهات بسیار کمی مرتکب شویم.

فلیک با خواستار اعمال تحریم علیه هواداران اتلتیکو مادرید که با پرتاب اشیاء به سمت تیبو کورتوا دروازه‌بان رئال مادرید، بازی شب گذشته را مختل کردند، گفت:

من دقیقاً نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. [خبرنگان به فلیک توضیح می‌دهند]. فکر می‌کنم باید این افراد شناسایی و مجازات شوند. وقتی افراد زیادی وجود دارند، این کار دشوار است. اما این جنجال‌ها نمی‌تواند اتفاق بیفتد. این همه چیزی است که می‌توانم بگویم.

در نهایت، هنگامی که از فلیک در مورد وضعیت دروازه‌بانی بارسلونا و انتقال وویچک شزنی، پرسیده شد، سرمربی بارسلونا پاسخ داد:

من در مورد بازیکنانی که هنوز در تیم نیستند صحبت نمی‌کنم، او هنوز در تیم ما نیست. اما بازیکنانی که در بارسا هستند، نمی‌توان مطمئن بود که قرار است فیکس باشند یا نه.

source