خبر فوری لحظه به لحظه تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 10 مهر 1403 به علت سیل و باران و اخبار وضعیت تعطیلی مدارس تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد ، سبزوار، همدان ،نهاوند ، ملایر ، تویسرکان، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، زرند ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،نیشابور ، قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، کوهرنگ ، سردشت ، کازرون، بلبان آباد ،مراغه ، مرند ، ورزقان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، شبستر، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، آذربایجان شرقی و غربی ، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجن ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد ، فیروزکوه و دماوند و پردیسان ، اسالم ، هشتپر، تالش ، خاروانا و اهر ، قوچان در این صفحه دنبال کنید.

اخبار تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۰ مهر

وضعیت تعطیلی مدارس با فرا رسیدن فصل پاییز باز هم به یکی از سوالات داغ برای دانش آموزان تبدیل شده است که می‌خواهند بدانند که آیا فردا سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ مدارس تعطیل خواهد بود یا خیر.

بارش باران و وقوع سیل و همچنین بارش برف در برخی از شهرهای کشور باعث شده چنین اخباری برای دانش‌آموزان بسیار جنجالی و مهم باشد این اتفاقات در سال گذشته مدارس را تحت تاثیر قرار می‌داد و باعث تعطیلی آنها می‌شد امسال نیز شروع مدارس مواجه شده با بارش‌های باران و برف در کشور و مشکلات زیادی را برای عبور و مرور دانش آموزان به وجود آورده است.

به خصوص دانش آموزان مدارس روستایی که مدارس آنها در مجاور رودخانه‌ها بوده و یا در مسیر رودخانه‌ها قرار دارد بدون شک مدارس روستایی با تصمیم مستقیم معلم و مدیر مدرسه وضعیتش مشخص خواهد شد اما مدارس شهری برای فردا تعطیل نیست و همه دانش آموزان در سراسر کشور باید راهی مدارس شوند اما ممکن است تا ساعاتی دیگر بارش برف باعث شود که برخی از مدارس در شهرهای مختلف تعطیل شوند و یا با تاخیر به مدرسه بروند.

وضعیت بارندگی برای فردا

به نقل از تسنیم، بارش‌ها در بازه زمانی نیمه مهر تا نیمه آبان ۱۴۰۳ در غرب، شمال‌غرب و دو سوی دامنه‌های البرز مرکزی و غربی کمتر از نرمال پیش‌بینی شده است. برای سایر مناطق، بارش در محدوده نرمال خواهد بود، اما بارش نرمال در بخش‌های عمده‌ای از جنوب و شرق کشور قابل توجه نیست. احتمال وقوع بارش‌های فراتر از نرمال در این دوره در اکثر مناطق کشور، جز مناطق محدودی در کوه‌های زاگرس میانی و شمال‌شرق کشور، کمتر از ۲۰ درصد خواهد بود.

source