خبر فوری لحظه به لحظه تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 9 مهر 1403 به علت سیل و باران و اخبار وضعیت تعطیلی مدارس تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد ، سبزوار، همدان ،نهاوند ، ملایر ، تویسرکان، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، زرند ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،نیشابور ، قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، کوهرنگ ، سردشت ، کازرون، بلبان آباد ،مراغه ، مرند ، ورزقان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، شبستر، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، آذربایجان شرقی و غربی ، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجن ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد ، فیروزکوه و دماوند و پردیسان ، اسالم ، هشتپر، تالش ، خاروانا و اهر ، قوچان در این صفحه دنبال کنید.

اخبار تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 9 مهر

وضعیت بارش باران در بسیاری از شهرهای کشورمان این سوال را برای دانش آموزان تداعی کرده که آیا مدارس فردا دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ تعطیل خواهد بود یا خیر که در حال حاضر برخی از مدارس روستایی به علت بارش برف و احتمال طغیان رودخانه‌ها فردا تعطیل و غیرحضوری برگزار خواهد شد اما مدارس شهری در همه شهرهای کشور باز می‌باشد.

از سوی دیگر برخی از منابع غیر رسمی خبر از تعطیلی مدارس مرزن آباد به علت بارش برف را اعلام کردند که این خبر نیز رسمی نبوده و هنوز اعلام نشده است.

مدارس در حال حاضر شرایط اصی به خود گرفته است چرا که بارش باران بسیاری از شهرهای کشور را فرا گرفته و عبور و مرور برای برخی از دانش‌آموزان به خصوص دانش آموزان مقطع ابتدایی بسیار سخت شده است.

بارش برف در ارتفاعات و شهرهای شمالی و غربی کشور از جمله کردستان و کرمانشاه و ایلام و همچنین شهرهای شمال غربی کشور از جمله تبریز و اردبیل و ارومیه خبر تعطیلی مدارس را برای دانش آموزان و تعطیلی دانشگاه را برای دانشجویان بسیار داغ کرده است اما تا به حال هیچ گونه خبری رسمی درباره تعطیلی مدارس اعلام نشده است.

وضعیت باران و برف در کشور

سازمان هواشناسی اعلام کرد که میزان بارش‌ها در کشور در پاییز امسال نسبت به دوره بلندمدت ۸۹ درصد افزایش یافته و از ۰.۷ میلیمتر به ۱.۳ درصد رسیده است.

همچنین از ابتدای سال آبی جاری تا ۶ مهر، میزان بارش‌ها در ۱۸ استان اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد صفر بوده است.

در هفته اول پاییز، استان قزوین با ۱۹۲۰ درصد افزایش در صدر قرار دارد. همچنین بارش‌ها در استان تهران ۹۴۴ درصد افزایش یافته و نزدیکه ۱۰ برابر شده است.

source