اسامی بازیگران فیلم سینمایی ایستاده در غبار با بیوگرافی و داستانش درباره کیست جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم سینمایی ایستاده در غبار یکی از فیلم‌های انقلابی با ژانر بیوگرافی بوده که در مورد زندگی شهید احمد متوسلیان می‌باشد که توسط اسرائیل ربوده شد و به شهادت رسید این فیلم توسط محمد حسین مهدویان کارگردانی شده و در سال ۱۳۹۵ تولید شد و بیش از یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان فروش گیشه داشت این فیلم در جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین فیلم را از آن خود کرد.

اسامی بازیگران فیلم ایستاده در غبار با بیوگرافی +دانلود فیلم

اسامی بازیگران فیلم ایستاده در غبار

  • هادی حجازی‌فر بازیگر نقش احمد متوسلیان
  • امیرحسین هاشمی بازیگر نقش مجتبی عسگری
  • سوده ازقندی بازیگر نقش مریم کاتبی
  • فرهاد فداکار بازیگر نقش محمدابراهیم همت
  • جواد تمدنی بازیگر نقش محمدباقر شیبانی
  • عماد محمدی بازیگر نقش حسین همدانی

داستان فیلم ایستاده در غبار

داستان فیلم ایستاده در غبار در مورد زندگی احمد متوسلیان بوده که یکی از فرماندهان سپاه پاسداران به شمار می‌آمد او به عنوان فرمانده سپاه در خرمشهر در مقابل رژیم بحث عراق جنگید و در آزادسازی خرمشهر نقش بسزایی داشت او برای حمایت از مردم فلسطین نیز راهی فلسطین شده اما توسط نیروهای رژیم صهیونیستی از جمله سازمان جاسوسی موساد ربوده شد و هیچگاه اثری از او یافت نشد و به نظر می‌رسد.

بیوگرافی هادی حجازی‌فر بازیگر نقش احمد متوسلیان

بیوگرافی هادی حجازی‌فر بازیگر نقش احمد متوسلیان

هادی حجازی فر که با بازی در فیلم ایستاده در غبار مشهور شد در ایام نوروز در سریال دوپینگ به کارگردانی رضا مقصودی بازی می کند.

هادی حجازی فر بازیگر، کارگردان و تهیه کننده ایرانی است که با بازی در نقش حاج احمد متوسلیان در فیلم ایستاده در غبار به شهرت رسید.

هادی حجازی فر در ایام نوروز سال ۹۹ در سریال طنز دوپینگ به کارگردانی رضا مقصودی در کنار شبنم مقدمی، نیما شعبان نژاد، محمد بحرانی و الناز حبیبی به ایفای نقش پرداخت.

بیوگرافی امیرحسین هاشمی بازیگر نقش مجتبی عسگری

بیوگرافی امیرحسین هاشمی بازیگر نقش مجتبی عسگری

امیر حسین هاشمی متولد ۲۸ مرداد ۶۸ است. او دانش آموخته ی دانشگاه آزاد اسلامی است و دنیای هنر را در سال ۹۰ با بازی در تئاتر آغاز نمود. همچنین در سال ۹۴ وارد سینما شد و در فیلم های سینمایی نظیر ایستاده در غبار، لاتاری، ماجرای نیمروزی نیز به ایفای نقش پرداخته است.

این هنرمند عزیز به عنوان دستیار کارگردان تیز فعالیت دارد و با فیلم سینمایی نیروگاه ری فیلم سازی را تجربه نمود.

اولین حضور امیر حسین هاشمی در تلوزیون بازی در سریال گیله وار بود که در سال ۹۶ پخش شد.

بیوگرافی سوده ازقندی بازیگر نقش مریم کاتبی

بیوگرافی سوده ازقندی بازیگر نقش مریم کاتبی

سوده ازقندی متولد 1366 در شیراز، بازیگر ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشته ادبیات از دانشگاه شهید بهشتی و دارای مدرک تخصصی بازیگری از مدرسه تئاتر پوان فیکس در پاریس و مدرک تخصصی در پنج دوره (در رشته‌های دلقک، ماسک خنثی و بازیگری تراژدی) است.

سوده ازقندی در نمایش های “فیلم خانوادگی”، “عشق و عاشورا”، “سالگرد ازدواج”، “از پشت شیشه ها”، “کات کبود”، “از پشت پلک های نیمه باز”، “قاشق قاشق آب”، “اعترافاتی درباره زنان”، “تروکاژ”، “آپرکات”، “رپرتاژ اندیشه های کال” و “سه ممیز چهارده” حضور داشته است.

لینک های دانلود فیلم ایستاده در غبار

(دانلود با کیفیت 1080p با حجم 1.3 مگابایت)

(دانلود با کیفیت 720p با حجم 805 مگابایت)

(دانلود با کیفیت 480p با حجم 319 مگابایت)

source