به نوشته گیمینگ‌بولت، شرکت بندای نامکو تریلر جدیدی از بازی Unknown 9: Awakening از استودیو رفلکتور اینترتینمنت پخش کرده است که در آن می‌توانیم توضیحات جامع درباره جنبه‌های مختلف گیم‌پلی بازی اکشن و ماجراجویی آینده را دریافت کنیم. همانطورکه می‌توان انتظار داشت، بیشتر نمایش گیم‌پلی بازی به قدرت‌های جادویی هارونا، قهرمان داستان اختصاص دارد.

داستان بازی Unknown 9: Awakening بازیکن‌ها را در نقش دختری به‌نام هارونا قرار می‌دهد که در تلاش است تا اطلاعات بیشتری درباره فولد، کسب کند. فولد یک بُعد جایگزین به شمار می‌آید که به هارونا قدرت‌های اسرارآمیز اعطا می‌کند. درهمین‌حال تشکیلاتی به‌نام Ascendants هم به نیروهای فولد علاقه‌مند شده است و این وظیفه هارونا خواهد بود تا به‌همراه دوستانش از دستیابی این تشکیلات به قدرت‌های فولد جلوگیری کند.

همانطورکه در تریلر می‌بینیم، هارونا علاوه‌بر توانایی‌های مبارزه‌ای خود می‌تواند از دیگر قابلیت‌های جادویی اعطاشده توسط فولد ازجمله Shroud و Stepping بهره ببرد. دراین‌میان توانایی Stepping جالب به نظر می‌رسد؛ چراکه به بازیکن امکان می‌دهد از توانایی‌های دشمنان به نفع خود استفاده کند. همانطورکه بازیکن، دشمنان را به‌صورت مخفیانه یا نبرد رودررو از بین می‌برد، به‌مرور توکن‌های Stepping را دریافت می‌کند که به او اجازه استفاده از این توانایی و اجرای حملاتی مرگبار را می‌دهند. علاوه‌براین امکان ارتقای مهارت‌هایی ازجمله Bracer Overdrive برای افزایش آسیب و سرعت حمله‌ها وجود دارد.

شرکت بندای نامکو بازی Unknown 9: Awakening را در تاریخ ۲۷ مهر ۱۴۰۳ (۱۸ اکتبر ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌کند.

مشاهده ویدیو از یوتیوب

source