تیما پور رحمانی کیست و اهل کجاست بیوگرافی تیما پور رحمانی بازیگر و همسرش با ماجرای مهاجرت و عکس های جدید او در اینستاگرام را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی تیما پور رحمانی بازیگر و همسرش + مهاجرت و عکس ها

بیوگرافی تیما پور رحمانی

تیما پور رحمانی متولد ۱۰ ماه خرداد ۱۳۶۶ در تهران بوده و در حال حاضر ۳۷ سال سن دارد او دارای فوق لیسانس ادبیات نمایشی بوده و زمانی که سه سال سن داشته در مقابل دوربین قرار گرفته و در سریال خاله سارا بازی کرده است.

او همچنین مدتی به عنوان دستیار کارگردان فعالیت داشته و حتی تجربه ساخت فیلم‌های کوتاه را هم در کارنامه‌اش دارد.

تیما پور رحمانی بازیگر و همسرش + مهاجرت و عکس ها

تیما پور رحمانی کیست

تیما پوررحمانی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۰ خرداد ۱۳۶۶ در تهران بوده و در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی از جمله سریال‌های پروانه‌ای در باد و با من بمان مادر و بی‌قید و شرط بازی کرده است که در حال حاضر مهاجرت کرده و در خارج از کشور زندگی می‌کند.

بیوگرافی تیما پور رحمانی بازیگر و همسرش + مهاجرت و عکس ها

سوابق

تیما پورحمانی ربه بازی در سینما را داشته و در فیلم‌های بی‌خوابی و ۵۷۸ روز انتظار را بازی کرده است سریال آسمان همیشه ابری نیست یکی از سریال‌های موفق این خانم هنرمند بوده که در آن نقش مهتاب را بازی کرد ین سریال توسط سعید عالم‌زاده کارگردانی شده بود و در سال ۱۳۸۹ بر روی آنتن تلویزیون رفت.

عکس های تیما پور رحمانی بازیگر سینما

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی تیما پوررحمانی بازی در سریال آسمان همیشه ابری نیست بوده است. تیما پوررحمانی سال 1389 سریال آسمان همیشه ابری نیست نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با سعید عالم‌زاده همکاری داشته است. تیما پوررحمانی توانست با بازی در سریال آسمان همیشه ابری نیست تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر آتنه فقیه‌نصیری، فلور نظری، سپند امیرسلیمانی و لیلا بلوکات بر تجارب او افزود.

source