دانلود کامل سریال بازنده قسمت اول 1

سریال بازنده جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی بوده که توسط امین حسین پور کارگردانی شده است او در کارنامه خود اثر درمانگر را هم دارد سریال بازنده روزهای جمعه ساعت 8 صبح منتشر میشود که در این صفحه اولین قسمت این سریال را میتوانید تماشا و دانلود کنید.

سریال بازنده اثری به کارگردانی امین حسین‌پور بوده که این سریال دومین تجربه کارگردانی او در ساخت آثار شبکه نمایش خانگی است. فیلمنامه و داستان آن نیز به قلم امین حسین‌پور نوشته شده است.

همچنین احسان ظلی‌پور تهیه‌کنندگی این سریال را بر عهده داشته است. سریال بازنده محصول شبکه نمایش خانگی فیلیمو است. ژانر سریال بازنده جنایی، معمایی و خانوادگی است و در آن بازیگران معروف و با استعدادی چون علیرضا کمالی، صابر ابر، سارا بهرامی و صدف اسپهبدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در این سریال صابر ابر، علیرضا کمالی، سارا بهرامی، پیمان قاسم خانی، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا، محمدعلی محمدی و مهدی رکنی به هنرمندی پرداخته‌اند. بازنده به کارگردانی امین حسین پور در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر رازآلود و خانوادگی می‌باشد.

در سالهای اخیر که بازار پلتفرم های پخش آنلاین فیلم و سریال در دنیا داغ شده اند، مینی سریال های محبوب زیادی را از کشور های مختلف بخصوص در نتفلیکس دیده ایم اما سریال کوتاه ایرانی که بینندگان زیادی را جذب کرده باشد انگشت شمار بودند. با توجه به لیست بازیگران این سریال و کارگردان خوب که تجربه ساخت مینی سریال درمانگر را نیز در کارنامه دارد، می‌توانیم پیش بینی کنیم که این سریال می‌تواند موفقیت خوبی را کسب کند.

source