تولید محتوا
توسط YEC
وقتی پول کم است، بودجه بازاریابی اغلب اولین چیزی است که کاهش می یابد.
getty افزایش دید شرکت شما بسیار مهم است، به خصوص زمانی که برای اولین بار شروع به کار می کنید. اما وقتی پول کم است، بازاریابی معمولا اولین چیزی است که کاهش می یابد. برای کسب‌وکارهایی که با بودجه محدودی فعالیت می‌کنند، اعضای YEC راه‌حل‌های خلاقانه و مقرون به صرفه را برای بازاریابی و ترویج یک استارت‌آپ جدید به اشتراک می‌گذارند.
یک نکته برای بازاریابی یک کسب و کار جدید با بودجه کم چیست؟
1. میزبانی مسابقات آموزشی گنجاندن یک جزء آموزشی در مسابقات یا هدایا می تواند با ماموریت یا محصولات یک کسب و کار هماهنگ باشد. برای مثال، کسب‌وکاری که محصولات سازگار با محیط‌زیست ارائه می‌کند ممکن است شرکت‌کنندگان را برای به اشتراک گذاشتن بهترین نکات بازیافت خانگی خود به چالش بکشد. میزبانی این مسابقات در رسانه های اجتماعی و جفت کردن آنها با محتوای آموزنده و جوایز جذاب، شرکت کنندگان را به طور معناداری درگیر می کند و بحث را در مورد موضوعات مرتبط ترغیب می کند. این استراتژی علاوه بر جلب توجه به کسب و کار، به ایجاد جامعه ای از مصرف کنندگان آگاه که احتمالاً از ارزش های برند حمایت می کنند، کمک می کند. – براندی هاستینگز، SmartSites
2. از ابزارهای آنلاین رایگان استفاده کنید کسب و کارهایی که بودجه محدودی دارند، می توانند با استفاده از ابزارهای آنلاین رایگان، دید خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. به عنوان مثال، Canva یک منبع فوق العاده برای ایجاد گرافیک حرفه ای و پست های رسانه های اجتماعی بدون نیاز به پس زمینه طراحی است. شما به راحتی می توانید تصاویری چشم نواز ایجاد کنید که شخصیت برند شما را منعکس می کند و مخاطبان هدف خود را جذب می کند.
اطلاعات بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز با بازدهی 2024ByKevin PayneContributorبهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5% در سال 2024 ByCassidy HortonContributor همچنین، ابزارهایی مانند Google Analytics برای درک ترافیک وب‌سایت و رفتار مخاطبان شما بسیار ارزشمند هستند. وقتی بتوانید ببینید کدام صفحات بیشترین بازدید را دارند، بازدیدکنندگان شما از کجا می آیند و چه محتوایی با آنها طنین انداز می شود، می توانید استراتژی های بازاریابی خود را به طور موثرتری تنظیم کنید. استفاده از این ابزارهای رایگان نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود، بلکه به شما بینش ها و منابع مورد نیاز برای رشد استراتژیک و پایدار کسب و کارتان را قدرتمند می کند. -دانیل هو، عاشق سرگردان
3. شراکت های مشترک ایجاد کنید اگر می خواهید کسب و کار جدید خود را با بودجه تبلیغ کنید، بر ایجاد مشارکت و ایجاد محتوای مشترک تمرکز کنید. من این کار را با شناسایی برندها یا سازمان های دیگر در منطقه خود انجام می دهم که مخاطبان هدف مشابهی دارند اما رقیب مستقیم نیستند.
سایر مشاغل کوچک نیز اغلب به دنبال راهی مقرون به صرفه برای تبلیغ برند خود هستند. هنگامی که به هم متصل شدیم، روی پست‌های مهمان، بسته‌های محصول، هدایای رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر با هم کار می‌کنیم. اگر با سایر برندها و تولیدکنندگان محتوا در صنعت خود شریک نیستید، فرصت بسیار بزرگی را برای گسترش دامنه دسترسی خود و ایجاد رابطه با سایر افراد در صنعت خود از دست خواهید داد. -جان ترنر، SeedProd
4. از نظرات مثبت مشتریان استفاده کنید من به طور فعال از نظرات و توصیفات مثبت مشتری برای افزایش اعتبار کسب و کار خود با نمایش برجسته آنها در وب سایت خود استفاده می کنم. من یک صفحه توصیفات اختصاصی دارم و همچنین به صورت استراتژیک نظرات انتخابی را در صفحات پربازدید مانند صفحه اصلی و صفحات محصول قرار می دهم.
این روش رضایت واقعی مشتری را به نمایش می گذارد و به مشتریان بالقوه کمک می کند تا در تصمیمات خود اطمینان بیشتری داشته باشند. با ادغام این توصیفات، من به وضوح اعتماد و رضایت مشتریان قبلی را از خدمات ما نشان می‌دهم و مشتریان جدید را تشویق می‌کنم که تبدیل شوند. -Axel Lavergne, reviewflowz
مقالات بیشتر از AllBusiness:

* وام های خرد برای مشاغل کوچک: آنچه در دسترس است را بیاموزید و آیا باید درخواست دهید یا خیر
* ویژگی های بهترین و بدترین مدیران: درس هایی که آموخته ام
5. پیاده سازی بازاریابی وابسته شما می توانید یک کسب و کار جدید را با بودجه محدود از طریق بازاریابی وابسته تبلیغ کنید. تنها چیزی که نیاز دارد این است که شما یک برنامه وابسته را راه اندازی کنید. هنگامی که به شرکت های وابسته وارد می شوید، آنها راه حل هایی را که برای شما ارائه می دهید تبلیغ می کنند. آنها تمام کارهای سنگین را انجام می دهند تا به شما در جذب مخاطبان مرتبط کمک کنند.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که مبلغ کمی را در ازای خدمات آنها ارائه دهید که فقط زمانی پرداخت می شود که تبدیل به امتیاز شده باشید. این یک برد مطلق برای شما است. لازم نیست بودجه خود را صرف بازاریابی یا فعالیت های تبلیغاتی کنید. شما فقط کسری از سود خود را به عنوان کمیسیون به شرکت های وابسته خود پرداخت می کنید. – توماس گریفین، OptinMonster
6. ارسال به‌روزرسانی‌های کسب‌وکار به رسانه‌های محلی من از روابط عمومی DIY برای حفظ ارتباط با رسانه‌های محلی استفاده می‌کنم و اطمینان حاصل می‌کنیم که کسب‌وکار ما مرتباً منافع عمومی را جلب می‌کند. هر ماه، به‌روزرسانی‌هایی را درباره آخرین خدمات، مشارکت جامعه، یا توصیفات مشتری ارسال می‌کنم. نگه داشتن جریان ثابت اطلاعات به کسب و کار ما کمک می کند تا موضوع گفتگو و علاقه در میان رسانه ها باشد.
این تلاش‌های مداوم منجر به ویژگی‌های متعددی شده است، که جامعه را درگیر نگه می‌دارد و مشتریان را تشویق می‌کند تا به حامیان مشتاق تبدیل شوند. این قرار گرفتن در معرض منظم به ما کمک می کند تا یک پایگاه مشتری قوی و فعال داشته باشیم که به طور طبیعی کسب و کار ما را از طریق شبکه های خود تبلیغ می کند. – کیران اشمیت، Outverse
7. استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر یکی از موثرترین راه ها برای تبلیغ یک کسب و کار جدید با بودجه محدود، استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر است. مردم کمتر به برندهای جدید یا شرکت هایی که با آنها آشنایی ندارند اعتماد می کنند. آنها به دنبال توصیه های دیگران هستند و بر تجربیات آنها تکیه می کنند. استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر به شما کمک می‌کند تا به چشم‌های بیشتری دست پیدا کنید و مخاطبان خود را تشویق کنید تا محصولات یا خدمات شما را امتحان کنند.
از آنجایی که محتوایی که به اشتراک می گذارید توسط مشتریان شما ایجاد می شود، هیچ هزینه ای برای این فرآیند وجود ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پلتفرم های مرتبط را شناسایی کنید تا تجربیات مثبت افرادی را که قبلاً از شما خرید کرده اند به نمایش بگذارید. – جارد آچیسون، WPForms
8. محتوای برند را توسعه دهید قدرت بازاریابی محتوا را دست کم نگیرید. اگر این کار را نکرده اید، یک وبلاگ یا کانال یوتیوب مرتبط با کسب و کار و محصولات خود راه اندازی کنید. شما می توانید از این فرصت برای به اشتراک گذاشتن تخصص خود و کمک به جامعه استفاده کنید، که شما را به عنوان یک رهبر فکری قرار می دهد و اعتماد ایجاد می کند. محتوای مفید و آموزنده به طور طبیعی مشتریان بالقوه را جذب می کند. در حالی که زمان بر است، شروع به ایجاد محتوای مارک دار و چشم نواز برای سایت شما هزینه زیادی ندارد. – کریس کریستوف، MonsterInsights
درباره نویسنده
شورای کارآفرینان جوان (YEC) سازمانی است که فقط دعوت می شود و متشکل از موفق ترین کارآفرینان جوان جهان است.
AllBusinessFollowingAllBusiness.com یکی از بزرگترین منابع آنلاین جهان برای کسب و کارهای کوچک است که ابزارها و منابع ضروری را برای شروع، رشد و مدیریت کسب و کار شما فراهم می کند. “>

توسط digitalwebmaster