به نوشته گیمینگ‌بولت، استودیو Arrowhead Game رسما به‌روزرسانی جدید بازی Helldivers 2 را در دسترس بازیکن‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار داده و به‌همین‌مناسبت جزئیات آن را به اشتراک گذاشته است. این به‌روزرسانی عظیم بازی را به نسخه ۱.۰۰۱.۱۰۰ ارتقا می‌دهد و شامل تغییراتی در عملکرد سلاح‌ها برای تعادل بیشتر گیم‌پلی خواهد بود.

به گفته توسعه‌دهنده، به‌روزرسانی جدید Helldivers 2 تمرکز زیادی روی سلاح‌های ضدتانک، نفوذ‌پذیری زره‌ها، نوار سلامت و استقامت زره دارد و تغییراتی را در جهت متعادل‌سازی بیشتر گیم‌پلی در قدرت تفنگ‌ها، استراتژی‌ها و دشمنان اعمال خواهد کرد. در اطلاعات منتشر شده توسط سازنده می‌خوانیم پس از نصب به‌روزرسانی قدرت سلاح‌های چهار کلاس Autocannon ،Heavy Machine Gun ،Flamethrower و Anti-Materiel Rifle در برابر دشمنان زره‌پوش سنگین ارتقا پیدا می‌کند. بااین‌حال همچنان سلاح‌های ضدتانک بهترین عملکرد را در برابر این دشمنان خواهند داشت.

همچنین قدرت زره دشمنان ازجمله Automatons Hulks کاهش پیدا می‌کند. علاوه‌براین تعداد راکت‌ها و دامنه تیراندازی Devastator و Gunship کمتر خواهد شد و قدرت انفجار راکت‌های آن‌ها هم نسبت به قبل ضعیف‌تر می‌شود. در مقابل برخی مزیت‌های بازیکن‌ها که با لقب Helldivers در بازی شناخته می‌شوند، کاهش پیدا می‌کند؛ برای مثال هدشات دشمنان به جای ۱۰۰ درصد آسیب تا ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

بازی Helldivers 2 هم‌اکنون روی پلی استیشن 5 و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید ویدیوی مفصل از جزئیات این به‌روزرسانی جدید را از طریق لینک زیر مشاهده کنید.

مشاهده ویدیو از یوتیوب

source