بیوگرافی ملیکا شریفی نیا مجری کودک شو و همسرش کیست با عکس و تصاویر و سوابق و ماجرای طلاق او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

لاغری ملیکا شریفی نیا

بیوگرافی ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا در بیست و یکمین روز از آبان ماه 1365 در تهران و در یک خانواده کاملا هنرمند به دنیا آمده است و توانایی بسیار زیادی در بازیگری دارد در ادامه این بخش بیوگرافی بازیگران و هنرمندان به زندگینامه این هنرمند میپردازیم.

ملیکا شریفی نیا مجری کودک شو و مادرش

ملیکا شریفی نیا کیست

ملیکا شریفی نیا متولد ۲۱ آبان ۱۳۶۵ در تهران؛ بازیگر ایرانی اسـت. او فرزند آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا؛ بازیگران سینما و تلویزیون و خواهر مهراوه شریفی نیا می باشد. محمدرضا شریفی نیا پدر ملیکا شریفی نیا؛ متولد ۲۵ خرداد ماه ۱۳۳۴ در خاتون آباد از روستاهای نزدیک خوراسگان در اصفهان بازیگر سینما و تلویزیون اسـت.

او از بازیگران زن سینما و تلویزیون بوده که فعالیت خود را به واسطه پدر و مادرش در سال 1370 آغاز کرد ه است.

عکس ملیکا شریفی نیا مجری کودک شو  و فرزندان

تحصیلات

او دارای لیسانس گرافیک میباشد و همیچنین در زمینه های عکاسی و نقاشی نیز تخصص دارد و به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت میکند.

خانواده ملیکا شریفی نیا

او در یک خانواده کم جمعیت و 4 نفره هنری به دنیا آمده است.

پدرش محمدرضا شریفی نیا از بازیگران پیشکسوت و مشهور ایران بوده که فیلم و سریال های بسیار زیادی را بازی کرده است و در سینما نفوذ بسیار زیادی دارد که خیلی ها او را از مافیای سینما می نامند.

عکس های ملیکا شریفی نیا مجری کودک شو

مادرش آزیتا حاجیان از بازیگران زن مشهور ایرانی بوده که سال های بسیار دور در این عرصه حضوری فعال داشته است.

خواهر بزرگترش مهراوه نیز از هنرپیشه های مشهور است که سریال کیمیا نقش شخصیت کیمیا را ایفا کرد.

شروع بازیگری

او در سال 1370 و زمانی که تنها سه سال سن داشت وارد سینما شد و اولین فیلم خود را در “اویناز” بازی کرد و همین فیلم سراغاز حضور او در سینما شد و در همان سال در فیلم “دیدار در استانبول” اثر داریوش مهرجویی به ایفای نقش پرداخت.

او در همه سن و سال فیلم بازی کرده است و به قول معروف در سینما و در مقابل دوربین بزرگ شده است.

ملیکا شریفی نیا مجری کودک شو  دختر محمدرضا شریفی نیا و خواهر مهرآوه شریفی نیا

او درمورد کسب این دیپلم می‌گوید: حس خوبی داشت. اصولا جایزه گرفتن از دست بزرگان سینما و داوران عزیز حس خیلی خوبی دارد چون نشانه تایید شدن اسـت. این برای مـن بسیار خوب اسـت کـه بتوانم خودم شخصا و بـه تنهایی خودم را اثبات کنم چون همیشه بدلیل خانواده هنری‌ام خیلی کلی بـه مـا نگاه میکنند. مـن خیلی خوشحالم کـه توانستم خانواده‌ام را سربلند کنم.

همسر ملیکا شریفی نیا  کیست

ملیکا شریفی نیا متاهل میباشد او سال 86 با شخصی به نام امیررضا ظلاچیان ازدواج کرده است همسرش بازیگر نیست و در رشته مدیریت صنایع تحصیل کرده است.

بازیگر نقش نازخاتون خانم در محله گل و بلبل

در برنامه ای که ویژه کودکان است در کنار داریوش فرضایی و بهنوش بختیاری در نقش “نازخاتون خانم” بازی میکند و در بین کودکان محبوبیت بسیار زیادی را دارد.

این برنامه با نام “محله گل و بلبل” از تلویزیون پخش میشود که مخصوص کودکان است.

طلاق پدر و مادرش

او زمانی که کودک بود پدر و مادرش از یکدیگر جدا میشوند و مادرش آزیتا حاجیان با مردی به نام محمد کریمی هراتی ازدواج میکند و او به همراه خواهرش مهراوه در کنار پدرشان به زندگی ادامه میدهند.

ملیکا شریفی نیا مجری کودک شو

ملیکا شریفی‌نیا اجرای فصل جدید «کودک شو» را داشت.
مدتی قبل پژمان بازغی خداحافظی خودش را از برنامه «کودک‌شو» رسماً اعلام کرد.

به دنبال آن پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌داد ملیکا شریفی‌نیا قرار است برای اولین تجربه اجرا پا به این برنامه بگذارد.

شبکه نسیم چندی پیش عوامل جدید این برنامه را رسماً اعلام کرد و حالا نوبت به مجری این برنامه رسید که حضور ملیکا شریفی‌نیا قطعی شد.

source