طرفداری | از ساعت 19:30 28 شهریور، دو تیم تراکتور و الوکره به مصاف هم رفتند.

از همان ابتدای مسابقه برتری شاگردان دراگان اسکوچیچ محسوس بود و تراکتوری‌ها با حملات زهردار خود دروازه الوکره را تهدید می‌کردند. حملات تراکتور در دقیقه 13 جواب داد و روی یک حمله از جناح راست، تومیسلاو اشترکال گل اول پرشورهای تبریزی را به ثمر رساند. اندک دقایقی بعد در دقیقه 17 این‌بار طی یک حمله از جناح چپ مهدی ترابی گل دوم تراکتور را به ثبت رساند تا خیال تراکتوری‌ها راحت شود. در دقیقه 37 امیرحسین حسین زاده روی اشتباه مدافعین الوکره تیر خلاص را بر پیکر نیمه‌جان الوکره زد تا تراکتور با نتیجه 3-0 به رختکن برود.

در نیمه دوم تراکتور شکل متفاوتی به خود گرفت و اسکوچیچ که خیالش از پیروزی راحت بود تیم خود را جهت دفاع کردن به زمین فرستاد تا در یک بازی رسمی نقاط ضعف و قوت تیمش را در فاز تدافعی بسنجد. دفاع تراکتور در لحظاتی متزلزل ظاهر شد؛ اما علیرضا بیرانوند چندین مرتبه دروازه تیم خود را نجات داد تا ضمن ثبت کلین شیت، تیمش با نتیجه 3-0 پیروز میدان شود. 

مشخصات بازی

  • لیگ قهرمانان آسیا 2
  • بازی: الوکره قطر – تراکتور ایران
  • تاریخ و ساعت برگزاری: چهارشنبه ۲8 مرداد ۱۴۰3؛ ساعت 19:30

ترکیب تراکتور مقابل الوکره

تراکتور ایران

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، عارف غلامی، ایگور پستونیچکو، مهدی ترابی، ریکاردو آلوز، دانیال اسماعیل فر، تومیسلا استراکلی، محمد نادری، عارف آقاسی و امیر حسین حسین زاده

الوکره قطر

محمد البکری، لوکاس مندس، عمر صلاح، تمیم المهیزع، عبدالکریم حسن، ایوب عسال، گلسون دالا، حمدی فتحی، ریکاردو گومز، الکساندر شولز و عیسی العیدون

شرح بازی

نیمه اول

دقیقه 7: علیرضا بیرانوند با خروج خود مانع از خلق موقعیت برای تیم الوکره شد.

الوکره قطر 0-1 تراکتور ایران / تومیسلاو اشترکال – دقیقه 13: حمله تراکتور از جناح راست با پاس امیرحسین حسین زاده به تومیسلاو اشترکال همراه بود و این بازیکن از گوشه محوطه جریمه الوکره، با ضربه‌ای دقیق دروازه الوکره را باز کرد. (تماشا کنید: گل اول تراکتور به الوکره توسط تومیسلاو اشترکال)

الوکره قطر 0-2 تراکتور ایران / مهدی ترابی – دقیقه 17: حمله تراکتور از جناح چپ با پاس محمد نادری به مهدی ترابی همراه بود و این بازیکن از گوشه محوطه جریمه الوکره، بعد از یک چرخش زیبا با ضربه‌ای دقیق دروازه الوکره را باز کرد. (تماشا کنید: گل دوم تراکتور به الوکره توسط مهدی ترابی)

الوکره قطر 0-3 تراکتور ایران / امیرحسین حسین زاده – دقیقه 37: حمله تراکتور از جناح چپ با پاس محمد نادری همراه بود که این پاس به مدافعین الوکره رسید؛ اما روی اشتباه بازیکنان الوکره و تیزهوشی امیرحسین حسین زاده، این بازیکن در محوطه جریمه الوکره توپ را ربود و گل سوم را به ثمر رساند. (تماشا کنید: گل سوم تراکتور به الوکره توسط امیرحسین حسین زاده) 

نیمه دوم

دقیقه ۶۱: ضربه ایستگاهی بازیکنان الوکره را علیرضا بیرانوند مهار کرد.

دقیقه ۶۴: شلیک سهمگین تومیسلاو اشترکال با واکنش دروازه‌بان الوکره همراه شد.

دقیقه ۶۷: ضربه مهاجم الوکره در یک قدمی دروازه به شکل عجیبی به بیرون رفت.

دقیقه ۷۳: ضربه بازیکن الوکره را علیرضا بیرانوند با پای راست مهار کرد.

دقیقه ۸۲: ضربه ناگهانی بازیکن الوکره را علیرضا بیرانوند به زیبایی مشت کرد.

source