مجموعه بازی‌های Star Wars Jedi موفقیت‌های زیادی را برای استودیو ریسپاون اینترتینمنت و شرکت الکترونیک آرتز به ارمغان آوردند. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی‌های اکشن ماجراجویی از دنیای جنگ ستارگان همچنان عملکرد خوبی در زمینه جذب بازیکن دارند.

بنابر گزارش رسانه گیمینگ‌بولت، لورا میله، رئیس بخش سرگرمی‌ها و فناوری الکترونیک آرتز در کنفرانس سرمایه‌گذاران اعلام کرد که بازی‌های Star Wars Jedi: Fallen Order و Star Wars Jedi: Survivor در مجموع توسط بیش از ۴۰ میلیون بازیکن تجربه شده‌اند. تعداد کاربران هر نسخه اعلام نشده است، اما بازی استار وارز جدای: فالن اوردر تا ماه ژوئن ۲۰۲۱ به ۲۰ میلیون بازیکن دست یافته بود.

با اینکه شمار بازیکن‌های Star Wars Jedi: Survivor مشخص نیست، شرکت EA پس از انتشار بازی در سال گذشته اعلام کرد که فروش این محصول فراتر از انتظارات بوده است. بی‌تردید انتشار این بازی برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 به افزایش تعداد کاربران کمک خواهد کرد.

علاوه‌براین شرکت الکترونیک آرتز تأیید کرد که استودیو ریسپاون با تمام قوا مشغول توسعه نسخه بعدی و نهایی بازی Star Wars Jedi است، اما از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد.

source