بازیگر نقش شاهرخ در سریال گردن زنی کیست با بیوگرافی و عکس های پوریا رحیمی سام بازیگر سیال گردن زنی را در این صففحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش شاهرخ در سریال گردن زنی کیست

پوریا رحیمی سام بازیگر نقش شاهرخ در سریال گردن زنی میباشد او متولد 20 شهریور 1361 است و در سریال نجوا و خسوف فیلم های زالاوا، قصیده گاو سفید، من می ترسم، جاده قدیم، چهار راه استانبول، کوپال بازی کرده است.

بازیگر نقش شاهرخ در سریال گردن زنی کیست +بیوگرافی و عکس

بیوگرافی شاهرخ در سریال گردن زنی

پوریا رحیمی متولد ۲۰ شهریور ۱۳۶۱ است. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی در مقطع لیسانس از دانشگاه هنر است. وی فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز نموده است.

او یکی از پرکارترین بازیگران عرصه تئاتر است. رحیمی فعالیت حرفه‌ای در سینما را از سال ۱۳۹۱ و با فیلم از جنوب شرقی به صورت رسمی آغاز نمود و با بازی درفیلم احتمال باران اسیدی در نقش کاوه به شهرت دست یافت. وی پیش از ورود به دانشگاه در گروه تئاتر مهرداد کوروش، اصول تئاتر را فرا گرفت و در دانشگاه هنر از رشته کارگردانی فارغ‌التحصیل شده‌است.

بازیگر نقش شاهرخ در سریال گردن زنی کیست +بیوگرافی و عکس

او تئاتر را بسیار ارزشمند می داند و در سال های اخیر در نمایش هایی مثل پینوکیا کار شهره سلطانی و در کنار محمد نادری و محمد صادق ملک در نقش روباه مکار به ایفای نقش پرداخت .

سوابق

رحیمی فعالیت حرفه ای در سینما را از سال ۱۳۹۱ و با فیلم از جنوب شرقی به صورت رسمی آغاز نمود و با بازی در فیلم احتمال باران اسیدی در نقش کاوه به شهرت دست یافت.

بازیگر نقش شاهرخ در سریال گردن زنی کیست +بیوگرافی و عکس

بازی در فیلم سینمایی زالاوا، قصیده گاو سفید، من می ترسم، جاده قدیم، چهار راه استانبول، کوپال، بی نامی، اسرافیل، احتمال باران اسیدی، عصر یخبندان، ناهید، از جنوب شرقی، ضد گلوله و… از مهم ترین فعالیت های او است.

همچنین ببینید

سریال گردن زنی چند قسمت است و خلاصه داستان

پوریا رحیمی‌سام نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1393 در فیلم احتمال باران اسیدی به کارگردانی بهتاش صناعی‌ها بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم چهارراه استانبول، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای پوریا رحیمی‌سام محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون شمس لنگرودی، حبیب پورسیفی، ارسلان عبدالهی و عیسی حسینی را تجربه کرد.

بازیگر نقش شاهرخ در سریال گردن زنی کیست +بیوگرافی و عکس

بد نیست بدانید پوریا رحیمی سام از بازیگران سرشناس تئاتر است که تجربه کارگردانی حرفه ای را دارد و اکنون در تلویزیون به تدریس می پردازد.

source