به لطف مدیوم‌های متعدد Unknown 9 که شامل بازی ویدیویی، پادکست، کمیک، رمان و موارد دیگر می‌شود، به دنیایی از رمز و راز و ماجراجویی قدم بگذارید. هر کدام از این موارد داستان مستقلی را روایت خواهند کرد و مجموع این داستان‌ها در نهایت ماجرای بزرگ‌تری را شکل خواهد داد. Unknown 9: Awakening یک بازی اکشن‌ماجراجویی و روایت‌محور است که توسط استودیوی رفلکتور اینترتینمنت توسعه می‌یابد و در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۷ مهر ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

بازی Unknown 9: Awakening داستان هارونا را روایت می‌کند؛ یک زن جوان که در خیابان‌های کلکته هند بزرگ شده است و گاهی اوقات تصاویری از مرگ خود را به چشم می‌بیند. هارونا سعی می‌کند توانایی‌های مرموز و ذاتی خود را برای کنترل آنچه که نامرئی است، درک کند. یک مربی به هارونا آموزش می‌دهد که به بُعد نامعلوم و پنهان‌شده‌ای به نام The Fold برود و او را در سفری برای باز کردن رموز این دنیای جدید تشویق می‌کند. در ادامه می‌توانید به تماشای جدیدترین تریلر Unknown 9 بپردازید:

دانلود از آپارات

هنگامی‌که منتظر تجربه بازی هستید، می‌توانید خود را در دیگر ماجراهای Unknown 9 غرق کنید. همه آن‌ها به نوعی با Unknown 9: Awakening در ارتباط هستند و اکثرشان را می‌توانید به صورت رایگان تهیه کنید. اولین شماره از مجموعه کتاب‌های کمیک Unknown 9: Torment شما را با جادن کرو آشنا می‌کند؛ جوانی آشفته که درگیر یک ماجراجویی ذهنی می‌شود.

فصل اول Unknown 9: Out of Sight شامل پادکست‌هایی با موضوعات ماوراء‌الطبیعه می‌شود که در آن‌ها به دنبال افراد معمولی با دانش ناشناخته می‌گردیم. دو قسمت اول سه‌گانه Genesis نیز داستان یک اخترفیزیک‌دان جوان را روایت می‌کند که قصد دارد حقیقت پشت پرده قتل استادش را بفهمد.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظر خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

source