دکتر لیلا شیربیگی کیست بیوگرافی دکتر لیلا شیربیگی پزشک طب سنتی و استاد دانشگاه با علت فوت و عکس و سوابق ایشان را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی دکتر لیلا شیربیگی

دکتر لیلا شیربیگی پزشک طب سنتی متاسفانه بر اثر سرطان فوت کرد.

ایشان بارها به عنوان کارشناس تلویزیونی در صدا و سیما حضور پیدا می‌کرد و اطلاعات عمومی در اختیار مردم در مورد طب سنتی قرار می‌داد.

بیوگرافی دکتر لیلا شیربیگی پزشک طب سنتی کیست + علت فوت

این مرحومه دارای دکترای طب ایرانی داشته و در تهران فعالیت می‌کرد او همچنین به عنوان استاد در دانشگاه علوم پزشکی تهران تدریس می‌کرد.

دکتر لیلا شیربیگی کیست

خانم دکتر لیلا شیربیگی پزشک ممتاز حوزه طب ایرانی بود و ۱۸ سال سابقه در این زمینه داشته است.

وی همچنین در زمینه‌های پوست و مو و گوارش و بیماری‌های متابولیسم و ناباروری و مشکلات جنسی و دیابت و چربی کبد نیز فعالیت داشت.

دکتر شیربگی در شبکه‌های مختلف صدا و سیما حضور پیدا می‌کرد و برای بیماری‌های مختلف راهکارهای طب سنتی ارائه می‌داد روش‌هایی که کمترین عوارض را برای بیماران دارد.

علت فوت

دکتر لیلا شیر بیگی بر اثر سرطان کولون در ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ فوت کرد.

سرطان کولون به این معنی است که تومور فراتر از پوشش داخلی گسترش یافته است اما در داخل روده بزرگ باقی می‌ماند و به غدد لنفاوی گسترش یافته است. غدد لنفاوی اندام‌های کوچکی هستند که بخشی از سیستم ایمنی بدن هستند و مانند فیلتر عمل می‌کنند. هم‌چنین سرطان به آستر یا مخاط کولون یا رکتوم نفوذ کرده است؛ اما هنوز وارد دیواره های ارگان نشده است.

 

 

source