به نظر می‌رسد Kingdom Come: Deliverance 2 رکورد طولانی‌ترین فیلم‌نامه بازی‌های ویدیویی را جابه‌جا خواهد کرد.

دن واورا، بنیان‌گذار و کارگردان خلاق استودیوی وارهورس، اعلام کرده است که بازی Kingdom Come: Deliverance 2 دارای فیلم‌نامه‌ای با ۲.۲ میلیون کلمه خواهد بود و قرار است از دو میلیون کلمه Baldur’s Gate 3 پیشی بگیرد. او به وسیله یک پست در شبکه اجتماعی ایکس اظهار داشت:

«دیروز با طراح ارشد استودیو ملاقات کردم. ما به بررسی فیلم‌نامه بازی مشغول شدیم و نهایتا دریافتیم که Kingdom Come: Deliverance 2 فیلم‌نامه‌ای به اندازه ۱۱ هزار صفحه یا به عبارتی ۲.۲ میلیون کلمه دارد. اگر می‌خواهید به بزرگی این ارقام پی ببرید باید بگویم که فیلم‌نامه بازی به اندازه ۲۵ رمان متوسط است.»

در ماه می ۲۰۲۴ (اردیبهشت ۱۴۰۳) بازیگر نقش اصلی داستان اعلام کرد که ۵۰۸ ساعت از وقت استودیو را صرف ضبط دیالوگ‌های خود برای این شخصیت کرده است که به ۱۲۷ جلسه می‌رسد. Kingdom Come: Deliverance 2 مانند نسخه قبلی یک بازی جهان باز خواهد بود و از دیدگاه اول شخص روایت خواهد شد.

بازی مورد بحث در فوریه ۲۰۲۵ (بهمن-اسفند ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

source