کارگردان مجموعه Like a Dragon/Yakuza می‌گوید که از دعوای سازنده میان اعضای تیم استقبال می‌کند؛ زیرا درنهایت باعث می‌شود که بازی‌های بهتری بسازند.

کارگردان بازی‌های Like a Dragon/Yakuza می‌گوید که از دعوا میان اعضای تیم استقبال می‌کند و آن را بخشی از کار می‌داند. در مصاحبه‌ای با رسانه Automaton، از ریوسوکه هوری پرسیده شد که آیا توسعه‌دهندگان در استودیوی ریو گا گوتوکو هرگز با یکدیگر مجادله می‌کنند یا خیر؟

ریوسوکه هوری در پاسخ به این سؤال گفت: «دعوا میان اعضای تیم تا زمانی‌که تحت کنترل باشد، لزوما چیز بدی نیست. به‌عنوان مثال اگر طراح و برنامه‌نویس بازی با یکدیگر مشاجره کنند، برنامه‌ریز پروژه باید دخالت کند و اوضاع را تحت کنترل در بیاورد. اگر بحث یا دعوایی وجود نداشته باشد، محصول نهایی نیز اثر قابل قبولی نخواهد بود؛ بنابراین دعوا میان اعضای داخلی همیشه مورد استقبال قرار می‌گیرد.

از طرفی اگر دعوا منجر به یک نتیجه سودمند نشود، بی‌معنی خواهد بود؛ بنابراین برنامه‌ریز پروژه باید تمامی اعضای تیم را در مسیر درست هدایت کند. ما نظرات را براساس میزان خوب بودنشان می‌پذیریم؛ نه براساس اینکه کدام تیم آن‌ها را پیشنهاد کرده است. همچنین باید مطمئن شویم که ایده‌های ضعیف در مراحل ابتدایی متوقف می‌شوند؛ بنابراین بحث و جدل در استودیوی ما به ساخت یک بازی خوب منجر خواهد شد.»

استودیوی ریو گا گوتوکو در ماه آینده میلادی میزبان یک رویداد آنلاین خواهد بود و انتظار داریم که در این مراسم از بازی بعدی خود رونمایی کند. Infinite Wealth جدیدترین بازی مجموعه Like a Dragon است که توانست امتیاز ۸۹ را در وبسایت متاکریتیک کسب کند و در هفته اول عرضه، بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته باشد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟

source