Google Search Ads 360 به تبلیغ‌ کنندگان اجازه می‌دهد تا کمپین‌ های جستجوی خود را به طور کارآمد در چندین موتور جستجو و کانال رسانه‌ای مدیریت کنند. این ابزار داده‌ های بلادرنگ ارائه می‌دهد و با استفاده از Smart Bidding عملکرد کمپین‌ های جستجو را بهبود می‌بخشد.

امروز گوگل اعلام کرد که Search Ads 360 اکنون از Microsoft automated bidding در استراتژی‌ های پیشنهاددهی Search Ads 360 پشتیبانی می‌کند. Microsoft automated bidding به تبلیغ‌ کنندگان اجازه می‌دهد تا پیشنهاد های خود را در زمان واقعی بهینه کنند تا احتمال تبدیل را افزایش دهند.

 

گوگل و مایکروسافت همکاری جدید برای افزایش بازدهی تبلیغات

 

گوگل ادعا می‌کند که با استفاده از Microsoft automated bidding همراه با داده‌ های تبدیل Floodlight، تبلیغ‌ کنندگان می‌توانند عملکرد تبلیغات خود را در کمپین‌ های جستجو و خریداری در Microsoft بهبود بخشند. علاوه بر این، آنها همچنین می‌توانند با گنجاندن این کمپین‌ ها در پرتفولیوی استراتژی پیشنهاددهی بین کانال‌ ها و بین موتورها، که توسط هوش مصنوعی گوگل پشتیبانی می‌شود، عملکرد افزایشی کسب کنند.

استراتژی‌ های پیشنهاددهی بودجه نوعی استراتژی پیشنهاددهی در Search Ads 360 هستند که از هوش مصنوعی گوگل برای تخصیص کارآمد یک مقدار بودجه خاص در بین کمپین‌ ها استفاده می‌کنند. با Microsoft automated bidding در استراتژی‌ های پیشنهاددهی بودجه Search Ads 360، تبلیغ‌ کنندگان می‌توانند بهترین نتایج را برای کمپین‌ های تبلیغاتی خود در محدوده بودجه تعریف شده به دست آورند.

 

Chris Worthington، مدیر عامل بازاریابی و تجارت الکترونیک شرکت Urban Outfitters، گفت:

“در مدت کوتاهی، پیاده‌ سازی Microsoft automated bidding با داده‌ های Floodlight به عنوان یک تغییر دهنده بازی برای Urban Outfitters اثبات شده است. نتایج خود گویای همه چیز هستند: افزایش ۸۳ درصدی درآمد و دو برابر شدن ROAS ما.”

از امروز، گوگل در حال باز کردن دسترسی به برنامه آزمایشی Microsoft automated bidding در استراتژی‌ های پیشنهاددهی Search Ads 360 است. در اینجا نحوه فعال کردن Microsoft automated bidding در Search Ads 360 برای تبلیغ‌ کنندگان آمده است:

  1. در تنظیمات تبدیل، کادر را برای شروع اشتراک‌ گذاری داده‌ های Floodlight با حساب‌ های تبلیغاتی مرتبط Microsoft انتخاب کنید.
  2. به تنظیمات استراتژی پیشنهاددهی بروید و کادر را برای فعال کردن Microsoft automated bidding انتخاب کنید.

یکپارچه‌ سازی Microsoft automated bidding در Search Ads 360 توسط گوگل، به تبلیغ‌ کنندگان امکان مدیریت بهبود یافته کمپین‌ های بین پلتفرم و بهینه‌ سازی پیشنهاددهی در زمان واقعی را می‌دهد که در نهایت منجر به افزایش عملکرد و کارایی تبلیغات می‌شود. این اقدام استراتژیک، اکوسیستم تبلیغاتی گوگل را تقویت می‌کند و به تبلیغ‌ کنندگانی که به دنبال حداکثر رسیدن به مخاطب و بازگشت سرمایه‌ گذاری هستند، سود می‌رساند.

source