استودیو Embark اعلام کرد بازی ARC Raiders را در سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه می‌کند.

استودیو Embark، سازنده بازی ARC Raiders اعلام کرد که این بازی تیراندازی در سال ۲۰۲۵ برای کامپیوتر، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر می‌شود و قیمت آن ۳۹/۹۹ دلار آمریکا است.

این استودیو همچنین اعلام کرد که تجربه آزمایشی نسخه کامپیوتر آرک ریدرز قرار است از تاریخ ۳ آبان تا ۶ آبان ماه انجام شود. این استودیو همچنین اعلام کرد که قرار بود آرک ریدرز یک بازی رایگان باشد اما بعدا سازندگان تصمیم گرفتند تا آن را به‌عنوان یک بازی پریمیوم به فروش برسانند.

تصاویری از محیط بازی ARC Raiders

این استودیو دراین‌باره گفت: «دلایل زیادی برای این تغییر نظر وجود داشت و همه آن‌ها ما را به این نتیجه رساند که سبک تجاری پرمیوم برای بازی‌هایی که ما می‌سازیم، گزینه بهتری است. مدل پرمیوم به ما اجازه می‌دهد تا تجربه متمرکزتر، متعادل‌تر و تعاملی‌تری از سبک اکشن بقا تولید کنیم.»

بازی ARC Raiders بازیکنان را مجبور می‌کند تا از مکان امن خود خارج شوند تا بتوانند شکار کنند و منابع موردنیازشان را جمع‌آوری کنند. علاوه‌براین، بازیکنان مجبورند تا در این مسیر با آرک ماشین‌ها و بازیکنان دیگر نیز برای به‌دست آوردن غنائم خود دست‌وپنجه نرم کنند.

تصمیم سازنده بازی ARC Raiders برای تغییر این بازی از یک بازی سوم شخص تیراندازی مشارکتی به یک بازی تیراندازی، استخراجی و بقا در اردیبهشت سال گذشته اعلام شده بود.

source