به گزارش بازیگر 360 ، فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی، با انتشار تیزری جدید و شنیدن صدای عرفان یوسف‌زاده، خواننده جوان و بااستعداد کشورمان، بار دیگر توجهات را به خود جلب کرد.

تیزر جدید مست عشق با آهنگی عاشقانه از عرفان یوسف‌زاده

این تیزر که با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شده است، تصاویری زیبا و دلنشین از فیلم را به نمایش می‌گذارد و با صدای گرم و دلنشین عرفان یوسف‌زاده، بر زیبایی‌های آن افزوده است.

عرفان یوسف‌زاده کیست؟

عرفان یوسف‌زاده، خواننده‌ای است که فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۴۰۰ آغاز کرده و با انتشار تک‌آهنگ‌های متعدد در فضای مجازی، توانسته به سرعت محبوبیت پیدا کند. این اولین تجربه او در زمینه موسیقی فیلم است.

موفقیت تجاری «مست عشق»

فیلم سینمایی «مست عشق» که روایتی عاشقانه از زندگی مولانا و شمس است، با استقبال بسیار خوب مخاطبان روبرو شده و فروش آن به آستانه ۱۲۰ میلیارد تومان رسیده است.

بازیگران فیلم:

شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، حسام منظور، هانده ارچل، ابراهیم چلیکول، سلما ارگج، بنسو سورال، بوراک توزکوپاران، هالیت ارگنچ و بوران کوزوم بازیگران اصلی این فیلم هستند.

پخش‌کننده فیلم:

شرکت فیلمیران وظیفه پخش فیلم سینمایی «مست عشق» را بر عهده دارد.

با انتشار تیزر جدید و استقبال گسترده از فیلم، می‌توان گفت که «مست عشق» یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سینمای ایران در سال‌های اخیر بوده است.

source