دانلود سریال داریوش قسمت پنجم (قسمت ۵) با کیفیت ها و قیمت های مختلف را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سریال داریوش قسمت پنجم (قسمت ۵)

داریوش یکی از سریالهای هیجان انگیز در شبکه نمایش خانگی است که هادی حجازی فر همه کاره این سریال محسوب میشود و تقریبا یا بازیگران سریال پوست شیر و زیرخاکی در این سریال همکاری کرده است.

پیشنهاد میکنیم که قسمت 5 این سریال را تماشا کنید و از دیدن این قسمت لذت ببرید.

سریال داریوش یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی ایرانی است که توسط هادی حجازی‌فر کارگردانی شده و توسط نوید محمودی تهیه شده است. این سریال با حضور بازیگرانی همچون سحر دولتشاهی، عباس جمشیدی‌فر، مهرداد صدیقیان و ژیلا شاهی، توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

همچنین ببینید

دانلود سریال داریوش قسمت چهارم (قسمت ۴)

دانلود سریال داریوش قسمت سوم (قسمت ۳)

سریال داریوش به کارگردانی و نویسندگی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی نوید محمودی است. سریال داریوش سرگذشت شخصیتی به نام داریوش را به نشان می‌دهد. سال‌ها پیش داریوش اشتباهی مرتکب شده که منجر به فرار او به کشور ترکیه شده است؛ در حال حاضر پس از سالیان درازی که گذشته، دوستش به او اطلاع می‌دهد که از خانواده مقتول رضایت گرفته و می‌تواند به ایران بازگردد.

«داریوش» پس از فیلم «موقعیت مهدی» دومین تجربه کارگردانی حجازی‌فر است که در همین قسمت‌های ابتدایی توانسته مخاطب خودش را پیدا کند. درامی که داستان آن در پایین‌شهر و در میان خلافکاران اتفاق می‌افتد، اما رگه‌هایی از کمدی هم در آن دیده می‌شود

source