به گزارش بازیگر 360 ، اخیراً شایعاتی مبنی بر ازدواج مجدد یوسف تیموری، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون، در فضای مجازی منتشر شده است. انتشار عکس‌هایی از یوسف تیموری در کنار یک خانم ناشناس، گمانه‌زنی‌ها درباره ازدواج دوم او را قوت بخشیده است.

یوسف تیموری که چندی پیش از همسر اول خود، راپان، جدا شد، در حالی که هنوز داغ از دست دادن همسرش تازه است، با انتشار این عکس‌ها، سوژه رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی شده است. بسیاری از طرفداران وی نسبت به این موضوع کنجکاو هستند و می‌خواهند بدانند که آیا این خانم، همسر جدید یوسف تیموری است یا خیر؟

لازم به ذکر است که یوسف تیموری تاکنون به طور رسمی این شایعات را تایید یا تکذیب نکرده است.

یوسف تیموری چند سال پیش در سفر به تایلند با راپان آشنا شد و ازدواج کردند. او ابتدا آرمین، پسر راپان، را فرزند خود معرفی کرد. اما پس از جدایی از همسرش در سال ۱۳۹۹، در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که آرمین در واقع پسرخوانده اوست و همسر سابقش برای همیشه به تایلند بازگشته تا از او مراقبت کند. خانم راپان همسر سابق یوسف تیموری اوایل اسفند ماه 1400 بر اثر بیماری سرطان در کشور تایلند درگذشت. این خبر یک ماه بعد توسط یوسف تیموری رسانه ای شد و اعلام کرده كه مسئولیت فرزند خوانده اش را برعهده خواهد گرفت.

 

source