تریلر جدید انیمیشن Moana 2 در جریان رویداد طرفداران دیزنی به نمایش درآمد.

استودیو دیزنی در جریان رویداد D23 از تریلر جدید انیمیشن Moana 2 رونمایی کرد. این تریلر شامل تصاویر بیشتری از موانا با صداپیشگی اولیی کروالیو و مائویی با صداپیشگی دواین جانسون را به نمایش می‌گذارد. این انیمیشن که توسط دیوید دریک جونیور کارگردانی شده است، قرار است در تاریخ ۷ آذر ماه در سینماها اکران شود.

تماشای تریلر در یوتوب

پوستر جدید انیمیشن Moana 2

طبق خلاصه داستان منتشر شده، موانا ۲ شاهد اتحاد دوباره موانا و مائویی، سه سال پس از اتفاقات نسخه اول و ماجراجویی بزرگ آن‌ها درکنار گروهی از دریانوردان دوست‌نداشتنی است. موانا پس از تماس ناگهانی نیاکان مسیریاب خود باید سفری را به دریاهای دور اقیانوسیه شروع کند و خود را به خطر بیندازد. خط ناتمام دریا، ماجراجویی‌ای را برای او می‌سازد که پیش از این هیچ تجربه نزدیکی به آن نداشته است.

اولیی کروالیو در نقش موانا، دواین جانسون در نقش مائویی، ریچل هاوس در نقش طلا مادربزرگ موانا، تمورا موریسون در نقش چیف توئی پدر موانا، نیکول شرزینگر در نقش سینا، مادر موانا، هوالالای چانگ، دیوید فین و رز ماتافئو، آوهیمای فریزر، جرالد رمزی و کلیسی لمبرت سودا از جمله صداپیشگان انیمیشن Moana 2 هستند.

انیمیشن Moana توسط ران کلمنتس و جان ماسکر کارگردانی شده بود و نه‌تنها با فروش ۶۰۰ میلیون دلاری‌اش یک موفقیت کامل تجاری به حساب می‌آمد بلکه توانست نظرات مثبتی از منتقدان نیز دریافت کند و نامزد دو جایزه اسکار در بخش‌های بهترین انیمیشن بلند و بهترین موسیقی متن نیز شود.

source