فروش بازی Resident Evil 4 Remake از مرز ۷.۶ میلیون نسخه عبور کرد تا مجموع فروش بازی‌های رزیدنت ایول به ۱۶۰ میلیون نسخه برسد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Resident Evil 4 Remake پس از گذشت یک سال از عرضه هنوز عملکرد خوبی در زمینه فروش دارد. شرکت کپکام در گزارش مالی سه‌ماهه نخست سال مالی جاری آمار جدیدی از میزان فروش ریمیک رزیدنت ایول ۴ منتشر کرد. این ریمیک تحسین‌شده در بازه زمانی آوریل تا ژوئن ۲۰۲۴ بیش از ۴۸۳ هزار نسخه دیگر فروخت تا مجموع فروش بازی تا ۱۰ تیر ۱۴۰۳ (۳۰ ژوئن ۲۰۲۴) از مرز ۷.۶۶۴ میلیون نسخه عبور کند.

میزان فروش Resident Evil 4 Remake با انتشار نسخه Gold در ماه فوریه ۲۰۲۴ افزایش پیدا کرد. این نسخه شامل بازی پایه، بسته الحاقی Separate Ways، تمام محتویات پس از عرضه بازی نظیر حالت The Mercenaries و بسته Extra DLC Pack محتوی لباس‌ها، فیلترها و لوازم جانبی است. این بسته دو سلاح دیلاکس، قابلیت انتخاب موسیقی متن نسخه اصلی و یک نقشه درون بازی برای مکان‌یابی تمام گنجینه‌ها را نیز در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد.

بازی Resident Evil 4 Remake به‌عنوان نسخه بازسازی رزیدنت ایول ۴ محصول ۲۰۰۵ دارای جلوه‌های بصری و مکانیک‌های جدیدی است. در این ریمیک خبری از رویدادهای فوری (Quick Time Event) نیست و یک مکانیک دفع حمله تازه به لیان اجازه می‌دهد که حملات دشمنان را تا زمان شکستن چاقو منحرف کند. علاوه‌براین امکان ذخیره خودکار، انواع جدیدی از دشمنان و مآموریت‌های فرعی موسوم‌به Requests نیز در این ریمیک وجود دارد.

source