آیا مایل هستید با یک پی سی گیمینگ خیلی قوی به تجربه بازی‌های درجه یک بپردازید؟ گیم نت تکاف این امکان را به شما می‌دهد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

شاید بتوان گفت گیم‌نت‌ نقش خیلی مهمی در خاطرات کودکی ما دارد. بدون‌شک گیمرهای زیادی لحظات مختلفی از زندگی خود را در این مکان گذرانده‌اند. در گیم نت‌ها عده‌ای به‌صورت فردی و عده‌ای دیگر همراه با دوستان خود ساعت‌های زیادی را در جهان ویدیوگیم گذرانده‌اند. می‌توان گفت بازی Counter-Strike در کشور ایران به‌عنوان نماد گیم نت شناخته می‌شود. در این ویدیو من به همراه مجتبی آبفروش و فرزین شمسی به گیم نت تکاف واقع در محله شهرک غرب تهران رفته‌ایم.

تکاف به واسطه سیستم‌های قوی گیمینیگ خود شناخته‌ می‌شود. همچنین تجهیزات جالب‌توجهی مثل صندلی رانندگی و صندلی ماساژ از دیگر ویژگی‌های مثبت این مکان است. با‌این حال موردی که بیشتر از همه جلب‌توجه می‌کند پی‌سی‌های گیمینگی است که از کارت گرافیک ۴۰۹۰ شرکت انویدیا استفاده می‌کنند. در ادامه از شما عزیزان دعوت می‌کنم تا گزارش زومجی از گیم نت تکاف را مشاهده کنید. شما هم‌چنین می‌توانید با سر زدن به وبسایت تکاف این مجموعه زمان بازی خود را رزرو کرد. این مجموعه همچنین یک فروشگاه بزرگ گیمینگ هم دارد که محصولات مربوط به بازی و استریم را به فروش می‌رسانند.

برای حمایت از زومجی لطفا ویدیو را از یوتیوب تماشا کنید

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

source