نتفلیکس در جریان کامیک کان سن دیگو از تمدید انیمیشن Blood of Zeus برای فصل سوم و پایانی خبر داد.

اردیبهشت امسال بود که فصل دوم انیمیشن خون زئوس از شبکه نتفلیکس پخش شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این انیمیشن بزرگسالانه به پایان راه خود رسیده است. نتفلیکس در جریان کامیک کان سن دیگو امسال با انتشار یک تصویر رسما اعلام کرد که انیمیشن Blood of Zeus برای فصل سوم تمدید شده است که فصل سوم این انیمیشن قرار است فصل پایانی آن باشد. همچنین نتفلیکس تایید کرد که فصل پایانی انیمیشن خون زئوس در سال ۲۰۲۵ از این شبکه پخش خواهد شد.

فصل سوم و پایانی انیمیشن Blood of Zeus

چارلی پارلاپانیدس و ولاس پارلاپانیدس وظیفه ساخت سریال Blood of Zeus را بر عهده داشته‌اند و وظیفه کارگردانی تمامی قسمت‌ها نیز بر عهده شان نیگوگوسیان بوده است که انتظار می‌رود برای ساخت فصل سوم سریال خون زئوس نیز بازگردند. استودیو پاورهوس انیمیشن، سازنده آثاری چون انیمیشن Castlevania، انیمیشن Masters of the Universe: Revelation و انیمیشن Castlevania: Nocturne مانند دو فصل اول وظیفه تولید فصل سوم و پایانی انیمیشن Blood of Zeus را بر عهده دارند.

درک فیلیپس در نقش هرون، جیسون اومارا در نقش زئوس، کلودیا کریستین در نقش هرا، الیاس توفکسیس در نقش سرافیم، مامی گامر در نقش الکترا، کریس دیامانتوپولوس در نقش اوویس، جسیکا هنویک در نقش الکسیا، ملینا کاناکاردس در نقش آریانا، متیو مرسر در نقش هرمس، آدتوکومبوه مکورمک در نقش کوفی و آدام کرواسدل در نقش آپولون از جمله بازیگرانی بودند که به‌عنوان صداپیشه در دو فصل اول انیمیشن Blood of Zeus حضور داشتند.

source