شبکه AMC تریلر جدیدی از فصل دوم سریال The Walking Dead: Dead City را در جریان رویداد کامیک-کان سن دیگو پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه AMC تریلر جدیدی از فصل دوم سریال The Walking Dead: Dead City (مردگان متحرک: شهر مرده) را در جریان رویداد کامیک-کان سن دیگو پخش کرده است. این تریلر کاراک مگی و نیگان با نقش‌آفرینی لورن کوهن و جفری دین مورگان را در دنیای آلخرالزمانی نیویورک نشان می‌دهد. فصل دوم سریال مردگان متحرک: شهر مرده برای پخش در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ در نظر گرفته شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

داشا پولانکو، بازیگر سریال Orange Is the New Black (نارنجی مد جدید است)، جیک ویری، بازیگر سریال Animal Kingdom (پادشاهی حیوانی)، کی‌یر گیلکریست، بازیگر سریال Love and Death (عشق و مرگ) و پویا محسنی، بازیگر سریال Madam Secretary (خانم وزیر) از بازیگران تازه فصل دوم این اسپین-آف خواهند بود که به  لورن کوهن، جفری دین مورگان، کیم کوتس، گایوس چارلز، ژلیکو ایوانک، لوگان کیم، مهینا ناپلئون و کارینا اورتیز می‌پیوندند.

در خلاصه داستان فصل دوم The Walking Dead: Dead City می‌خوانیم: «مگی و نیگان در میان جنگی فزاینده برای کنترل منهتن خود را گرفتار در جناح‌های متفاوتی می‌بینند. همان‌طور که مسیرهای مگی و نیگان در هم تنیده می‌شود، آن‌ها به این نتیجه می‌رسند که راه نجات‌شان پیچیده‌تر و ناراحت‌کننده‌تر از چیزی است که تصور می‌کردند.» الی جورنه، اسکات ام. گیمپل، لورن کوهن، برایان باکرات و کالین والش به‌عنوان مدیر تولید پروژه فعالیت می‌کنند.

source