به گزارش بازیگر 360 ، طرفداران سریال علمی تخیلی “سیلو” بالاخره به انتظارشان پایان می‌دهند. اپل تی‌وی پلاس تایید کرده است که فصل دوم این سریال هیجان‌انگیز در تاریخ 25 آبان ماه منتشر خواهد شد.

فصل دوم سریال پرطرفدار “سیلو” با حضور ستارگان جدید در راه است

در خبری که در پنل اختصاصی سریال در کامیک‌کان سن دیگو اعلام شد، استیو زان، بازیگر سریال محبوب “لوتوس سفید”، به جمع بازیگران فصل دوم “سیلو” پیوسته است. این خبر به همراه حضور غافلگیرکننده زان، خالق سریال گراهام یوست، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی هیو هاوی و ستاره سریال ربکا فرگوسن در این پنل، طرفداران را به وجد آورد.

داستان فصل دوم:

در فصل دوم، جولیت مهندس (با بازی ربکا فرگوسن) همچنان در تلاش است تا رازهای تاریک سیلو را کشف کند و بفهمد چرا انسان‌ها مجبور شده‌اند در زیر زمین زندگی کنند. با پیوستن استیو زان به این سریال، انتظار می‌رود پیچیدگی‌های داستان بیشتر شود و مخاطبان شاهد روایت‌های جدید و جذاب باشند.

تاریخ پخش و جزئیات بیشتر:

  • تاریخ پخش: فصل دوم سریال “سیلو” از 25 آبان ماه به صورت هفتگی و تا دی ماه از اپل تی‌وی پلاس پخش خواهد شد.
  • تعداد قسمت‌ها: این فصل شامل 10 قسمت خواهد بود.
  • بازیگران: علاوه بر ربکا فرگوسن و استیو زان، ستارگانی چون تیم رابینز، هریت والتر و بسیاری دیگر نیز در این فصل حضور دارند.
  • دلیل تاخیر: دلیل اصلی تاخیر در تولید فصل دوم، اعتصابات هالیوود در سال 2023 بوده است.

درباره سریال “سیلو”:

“سیلو” داستانی پساآخرالزمانی است که در مورد ده‌ها هزار نفری است که برای بقا در دنیایی سمی، کیلومترها زیر زمین و در سیلو زندگی می‌کنند. ساکنان سیلو هیچ اطلاعی از دنیای بیرون ندارند و کسانی که سعی در کشف رازهای سیلو دارند، با عواقب مرگباری روبرو می‌شوند.

source