بیوگرافی بابک طاهری بازیگر نقش مهیار در فیلم ایلماه کیست با عکس و سوابق و زندگی شخصی و پیج اینستاگرام و معرفی بابک طاهری را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی بابک طاهری بازیگر نقش مهیار در فیلم ایلماه کیست +عکس

بیوگرافی بابک طاهری

بابک طاهری متولد دهه 60 – 70 بازیگر ، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون و تئاتر میباشد او در کارنامه خود بازی در فیلم های ایلماه ، کما و سریال آرام میگیریم را دارد.

بابک طاهری علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی و کارگردانی نیز فعالیت دارد و در تئاتر و سینما سابقه نویسندگی و کارگردانی دارد.

بیوگرافی بابک طاهری بازیگر نقش مهیار در فیلم ایلماه کیست +عکس

سوابق

بابک طاهری در سال 1382 با بازی در فیلم کما توانست در کنار چهره های مطرح سینما از جمله امین حیایی و محمدرضا گلزار و آتیلا پسیانی بازی کند.

گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدی بابک طاهری مانند سریال آرام می گیریم، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای بابک طاهری محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون امین حیایی، محمدرضا گلزار، حدیث فولادوند و آتیلا پسیانی را تجربه کرد.

سریال «آرام می‌گیریم» به کارگردانی روح الله سهرابی و تهیه کنندگی فرهاد گلی که این روزها مراحل پایانی تولید را سپری می‌کند،‌ این روزها حوالی جنت آباد و در خانه مسعود با بازی مجید صالحی مقابل دوربین رفته است.

بیوگرافی بابک طاهری بازیگر نقش مهیار در فیلم ایلماه کیست +عکس

بازیگر نقش مهیار در فیلم ایلماه کیست

بابک طاهری در فیلم ایلماه نقش مهیار را بازی کرد در این فیلم به عنوان بازیگر نقش اول مرد در مقابل آزاده قاسمی بازی کرد.

ر بین خانم‌های روستا، مادر مهیار (دهیار روستا) دهیاری که علاقه اش به ایلماه زبانزد است حضور داردکه بعد از اتمام جلسه، اتفاقات جلسه را به گونه‌ای برای پسرش تعریف می‌کند که نشان دهد علاقه‌ای بین ایلماه و برادر استاد وجود دارد. مهیار به خاطر حرف‌های مادرش و همچنین به واسطه تحریک دوست خود و برخی از مرد‌های روستا عصبی می‌شود و مخالفت‌ها و سنگ اندازی‌های خود را برای راه اندازی تعاونی صنایع دستی شروع می‌کند و مرد‌های روستا را برای عدم همکاری زن‌های خود با ایلماه تحریک می‌کند؛ بنابراین طرح ایلماه شکست می‌خورد و استاد به شهر برمی گردد. ایلماه هم که از اصل ماجرا آگاه می‌شود با مهیار اتمام حجت می‌کند و او را ترک می‌کند.

source