بازیگر نقش یامان در سریال وحشی کیست با بیوگرافی و عکس های خالد اوزگور بازیگر نقش یامان در سریال وحشی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش یامان در سریال وحشی کیست +بیوگرافی و عکس

بازیگر نقش یامان در سریال وحشی کیست

خالد اوزگور ساری بازیگر نقش یامان در سریال وحشی میباشد او متولد ۴ اکتبر ۱۹۹۳ در ترکیه است.

در رشته بازیگری تحصیل کرده و مدرک خود را از نشگاه بیلگی استانبول اخذ کرده است و از ۲۵ سالگی بازیگری را آغاز کرد و با سریال «قهرمان» (Şampiyon) به شهرت رسید.

بازیگر نقش یامان در سریال وحشی کیست +بیوگرافی و عکس

بیوگرافی

خالد اوزگولو ساری متولد سال ۱۹۹۳ در شهر استانبول است. او در رشته اقتصاد از دانشگاه بیلگی استانبول فارغ التحصیل شد. او همچنین بازیگری را نزد اسرا کیزیلدوغان در کارگاه هنرهای پایه و پیشرفته بازیگری آموخت.

خالد اوزگور ساری از هوادارن پر و پاقرص تیم فوتبالی فنر باغچه می باشد، به گفته خود وی او وقتی کودک بوده، در سرش رویای فضانوردی داشته اما با بزرگ شدن علاقه اش عوض می شود.

بازیگر نقش یامان در سریال وحشی کیست +بیوگرافی و عکس

سوابق

اولین بار با سریال مشهور «قیام ارطغرل» (Diriliş Ertuğrul) جلوی دوربین رفت. بعد از آن در سریال های «قهرمان» (Şampiyon) و «آخرین تابستان» (Son Yaz) نقش آفرینی کرد.

بازی او در سریال «خواهران و برادرانم» مورد تحسین قرار گرفت. بعد از پایان این سریال او برای نقش اصلی سریال «محرمانه» (Gizli Sakli) انتخاب شد.

در ادامه بیوگرافی خالد اوزگور ساری وی در سریال «خواهران و برادرانم» داستان چند خواهر و برادر را روایت می کند که مرگ والدین شان زندگی آن ها را زیر و رو می سازد. قدیر، عمر، آسیه و امل یکباره پدر و مادر خود را از دست می دهند و مجبور به مبارزه با ناملایمات و دشواری های زیادی می شوند حضور داشته است.

source