بیوگرافی آزاده قاسمی بازیگر نقش ایلماه در فیلم ایلماه با عکس و سوابق آزاده قاسمی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی آزاده قاسمی بازیگر نقش ایلماه در فیلم ایلماه +عکس و سوابق

بیوگرافی آزاده قاسمی

آزاده قاسمی بازیگر سینما و تلویزیون و مجری و گوینده است او اهل چهارمحال بختیاری بوده و اصالتا لر است موتولد دهه هفتاد – هشتاد بوده و در فیلم ایلماه نقش افرینی کرده و بازیگر نقش اول بوده است او دارای صدای بسیار زیبا و خاصی بوده که به همین در به عنوان مجری و گوینده نیز فعالیت میکند.

بیوگرافی آزاده قاسمی بازیگر نقش ایلماه در فیلم ایلماه +عکس و سوابق

سوابق

از سوابق بازیگری آزاده قاسمی اطلاعات چندانی در فضای مجازی وجود ندارد اما بازی در فیلم تلویزیونی ایلماه را میتوان یکی از مهمترین آثار او دانست که موفق شد بازی بسیاری خوبی از خود به نمایش بگذارد و بازی او مورد تحسین قرار بگیرد.

بیوگرافی آزاده قاسمی بازیگر نقش ایلماه در فیلم ایلماه +عکس و سوابق

بازیگر نقش ایلماه در فیلم ایلماه

همانطور که گفتیم آزاده قاسمی در فیلم ایلماه نقش دختر جوانی به نام ایلماه را بازی میکند.

همچنین ببینید

بیوگرافی سحر نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون +عکس و سوابق

تله فیلم “ایلماه” داستان یک دختر جوان به نام ایلماه است که بعد از فارغ التحصیلی در کنار خانواده مشغول کشاورزی و دامداری می‌شود. تا اینکه یک روز با دیدن درگیری دو کودک بر سر عروسک سنتی لیلی یا بازبازک، جرقه ساخت این عروسک و صنایع دستی روستایی به ذهنش خطور می‌کند و برای عملی شدن این طرح و دریافت مشاوره‌های لازم، با استاد خودش تماس می‌گیرد و استادش پیشنهاد همکاری در تأسیس تعاونی تولید و عرضه صنایع دستی روستا را می‌دهد و همراه با برادرش برای تحقق این طرح به روستا می‌آیند و از ایلماه می‌خواهد مقدمات کار را فراهم کند.

همچنین ببینید

بیوگرافی بابک طاهری بازیگر نقش مهیار در فیلم ایلماه کیست +عکس

source