تریلر جدیدی از فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power در رویداد اخیر کامیک کان منتشر شد.

شرکت آمازون با The Lord of the Rings: The Rings of Power در رویداد کامیک کان حضور دارد و تریلر جدیدی را از فصل دوم این سریال منتشر کرده است. سائورون بازگشته است و بدون ارتش یا متحد اکنون باید به حیله‌گری خود تکیه کند تا بتواند قدرتش را بازسازی کرده و بر ایجاد حلقه‌های قدرت نظارت داشته باشد.

فصل دوم کاراکترها را وارد موجی از تاریکی می‌کند و هر یک را به چالش می‌کشد تا جایگاه خود را در دنیایی که به‌طور فزاینده‌ای در آستانه فاجعه است پیدا کنند. دوستی‌ها تیره می‌شوند و پادشاهی‌ها شروع به فروپاشی می‌کنند؛ نیروهای خیر با شجاعت بیشتری تلاش خواهند کرد تا آنچه را که بیش از همه برایشان مهم است، حفظ کنند.

دو سال پس از پایان فصل اول، بازیگران فصل جدید شامل مورفید کلارک (گالادریل)، چارلی ویکرز (سائورون)، رابرت آرامایو (الروند)، بنجامین واکر (گیل گالاد)، اسماعیل کروز کوردووا (آروندیر)، چارلز ادواردز (سلبریمبور)، سینتیا آدای رابینسون (میریل)، سوفیا نوموت (دیسا)، تایرو محفیدین (تئو)، دانیل ویمن (غریبه)، مگان ریچاردز (پوپی پرادفلو)، لوید اوون (الندیل)، اما هوروات (ایرین) و سام هازلدین (آدار) هستند.

تماشای تریلر از یوتیوب

طبق گزارش‌ها، فصل اول سریال تا پایان سال ۲۰۲۲ بیش از ۱۰۰ میلیون‌بار دیده شده بود و فصل دوم آن در تاریخ ۲۹ اوت ۲۰۲۴ (۸ شهریور ۱۴۰۳) پخش می‌شود. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

source