بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد ۱ فصل اول با نقش با خلاصه داستان و عکس های بازیگران زن و مرد سریال نوار زرد را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد ۱

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد ۱ (فصل اول) با نقش +عکس و داستان

  • امیر آقایی در نقش سرگرد کاوه کیهان
  • بهاره کیان افشار در نقش رعنا (همسر سرگرد کاوه کیهان)
  • سیروس گرجستانی در نقش پدر سرگرد کیهان
  • قاسم زارع در نقش سرهنگ
  • کمند امیرسلیمانی در نقش فرشته (خواهر کاوه)
  • محسن بهرامی در نقش دستیار کاوه
  • امید روحانی در نقش دکتر پزشکی قانونی
  • نادر مشایخی در نقش استاد موسیقی
  • شهین تسلیمی در نقش خانم گلچین
  • سیروس میمنت در نقش بهرام
  • مریم شیرازی در نقش نغمه
  • رضا شعبان پور در نقش مهندس ساختمان
  • سمیرا حسینی در نقش خانم توکلی (پلیس و منشی اداره آگاهی)
  • داریوش اسدزاده
  • امیر غفارمنش

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد ۱

بیوگرافی امیر آقایی بازیگر و همسرش + سن و عکس های قدیمی و قد و وزن

امیر آقایی بازیگر نقش کاوه

امیر آقایی بازیگر سینما، تلویزیون گ تئاتر کشور ایران در تاریخ دهم مرداد ماه سال ۱۳۵۴ در ارومیه دیده به جهان گشوده است.

او دارای مدرک کارشناسی رشته هنر می‌باشد و در تهران رشد نموده است. اما در ارومیه به دنیا آمده و دوران بچگی و نوجوانی خود را به همراه والدین در شهرستان ارومیه سپری کرده است.

امیر آقایی برای دریافت مدرک لیسانس در رشته هنرپیشگی پا به دانشگاه تهران نهاد و بعد از آن وارد این حرفه شد امیر آقایی مجرد است.

بیوگرافی بهار کیان افشار در نقش رعنا همسر کاوه

بیوگرافی بهار کیان افشار در نقش رعنا همسر کاوه

بهار کیان افشار بازیگر ایرانی در تاریخ دهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۰ در تهران دیده به جهان گشوده است.
او در رشته کامپیوتر درس خوانده است و می‌توان گفت به غیر از هنرپیشگی فعالیت‌های تبلیغاتی نیز انجام می‌دهد و همواره به فعالیت های طراحی با کامپیوتر علاقمند می‌باشد و نمایش تئاتری را از هنرپیشگی بیشتر دوست می‌دارد و از همان دوران بچگی در نمایش‌های تئاتری مدرسه خود حضور پیدا می‌کرده است.

خانم بهار کیان افشار کار هنری اش را به طور جدی در سال ۱۳۸۳ شروع کرد و در سال ۱۳۹۶ برای حضور در سریال نوار زرد برای شخصیت رعنا همسر سرگرد کاوه کیهان منصوب گردید.

بهار کیان افشار مجرد است.

بیوگرافی کمند امیرسلیمانی در نقش فرشته خواهر کاوه

بیوگرافی کمند امیرسلیمانی در نقش فرشته خواهر کاوه

کمند امیرسلیمانی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون کشور ایران در تاریخ ۱۶ خرداد ماه سال ۵۲ در تهران چشم به جهان گشوده است و دارای یک فرزند به نام ایلیا می‌باشد.

او شخصیت فرشته در سریال نوار زرد را بر عهده دارد و در حال حاضر ۴۶ سال سن دارد و یکی از محبوب‌ترین هنرمندان زن سینما و تلویزیون به حساب می‌آید، که به پیشنهاد پوریا آذربایجانی برای حضور در شخصیت خواهر کاوه در این سریال منصوب گردید.

خانم کمند امیرسلیمانی متاهل می‌باشد و همسر ایشان یک عکاس که در امارات زندگی می‌کرده و بسیار به پسر خود ایلیا علاقمند است.

سیروس گرجستانی بر اثر سکته قلبی درگذشت

بیوگرافی سیروس گرجستانی در نقش پدر کاوه سریال نوار زرد ۱

سیروس گرجستانی با نام شناسنامه ای علی اکبر محمودزاده گرجستانی بازیگر ایرانی در تاریخ ۲۳ اسفند ماه سال ۱۳۲۳ در رشت متولد شد. وی اصلیتش باکویی بوده است و پدر وی از مهاجرین باکو بود.

سیروس گرجستانی در حالی که ۸ سال سن داشته در کنار والدین خود راهی تهران شده است و در یک محله به نام ناصر خسرو کوچه مروی ساکن شدند. سیروس گرجستانی در سنین نوجوانی در حالی که ۱۴ ساله بود والدینش از هم طلاق گرفتند و وی به همراه مادر و ناپدری اش زندگی می کرده.

پدر او یک پیرمرد دست فروش و دوره گرد بود، که بعدها بیان نمود شخصیت شهریار همانند پدر وی بوده که خود آن را ایفا کرده است.

سیروس گرجستانی مدرک درجه ۲ هنری از وزارت فرهنگ و هنر را داشت.

می‌توان به آخرین فعالیت این چهره سریال شرم ساخته احمد کاوری را نام برد که با درگذشت ناگهانی وی ناتمام ماند و سیاوش طهمورث به جای ایشان آن را بازی کرد.

سیروس گرجستانی متاسفانه در تاریخ روز پنجشنبه ۱۲ تیرماه سال ۹۹ به خاطر سکته قلبی در بیمارستان لواسانی در تهران چشم از جهان فرو بست و در قطعه هنرمندان بهشت زهرای تهران دفن گردید.

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد ۲ با نقش +اسامی و عکس واقعی

بیوگرافی امید روحانی در نقش دکتر پزشکی قانونی

امید روحانی بازیگر در سال ۱۳۴۰ در یک خانواده تهرانی به دنیا آمده است. او از سنین بچگی به خاطر هوش بالایی که داشت همه‌ی درس‌هایش را با نمره ۲۰ دریافت می‌کرده و موفق شده به عالی‌ترین مراتب تحصیلی دست پیدا کند. او در حال حاضر ۵۸ سال سن دارد.

امید روحانی به غیر از هنرپیشگی یکی از پزشک‌های خوب و ماهر به حساب می‌آید و یکی از بهترین انتقادگران سینما هم است.

امید روحانی متاهل می‌باشد و با خانم مریم موسوی ازدواج نموده است.

بیوگرافی بازیگران سریال نوار زرد ۱ (فصل اول) با نقش +عکس و داستان

بیوگرافی قاسم زارع بازیگر نقش سرهنگ اداره آگاهی

قاسم زارع بازیگر ایرانی در تاریخ یکم فروردین ماه سال ۱۳۳۶ در همدان به دنیا آمده است و تاکنون در مجموعه‌های ایرانی بسیاری حضور یافته است.

قاسم زارع در تاریخ روز یکم سال ۱۳۳۶ در همدان متولد شده و در نخستین ایام ورودش در زمینه هنرپیشگی برای حضور در مجموعه‌های جنگی ایرانی محسوب گردید. او متاهل است و دارای یک فرزند پسر می‌باشد و یکی از بهترین سربازان جبهه‌های جنگ در ۸ سال دفاع مقدس بوده است.

source