بیوگرافی بازیگران فیلم سیب و سلما با نقش با داستان و عکس های بازیگران مرد و زن فیلم سینمایی سیب و سلما به کارگردانی حبیب‌الله بهمنی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی بازیگران فیلم سیب و سلما

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی سیب و سلمان تولید سال 1389 عبارتند از:

  • محمدهادی دیباجی بازیگر نقش طلبه
  • سوگل قلاتیان بازیگر نقش سلما
  • جعفر دهقان
  • اسماعیل خلج
  • بهروز بقایی
  • داوود فتحعلی‌بیگی
  • محمدعلی سلیمان تاش
  • زویا امامی
  • صادق بهاری

بیوگرافی بازیگران فیلم سیب و سلما (سینمایی) با نقش +داستان و عکس

خلاصه داستان فیلم سیب و سلما

فیلم سیب و سلما تولید سال 1389 به کارگردانی حبیب‌الله بهمنی بوده که داستان عرفانی دارد و در ژانر اجتماع و عرفانی تولید شده است و درباره یک طلبه جوانی است که یک سیب را از روی درخت کنده و میخورد و بعد به دنبال مالک این سیب میرود تا از او حلالیت بگیرد.

حبیب‌الله بهمنی کارگردان این فیلم در کارنامه هنری اش فیلم هایی همچون مروارید سیاه، عروس خوش‌قدم، تارهای نامرئی و خوش رنج را تولید کرده است.

خلاصه داستان

فیلم سینمایی سیب و سلمان درباره یک طلبه جوان است که مادرش به او میگوید میخواهد که دخترخاله اش را برایش عقد کند و برای همین برای خواستگاری دخترخاله اش راهی میشود اما راه را گم میکند و به باغ سیبی میرود و یک سیب از درخت میکند و میخورد و بعد احساس گناه میکند که چرا بدون اجازه مالک باغ اقدام به خوردن سیب کرده است پس تصمیم میگیرد که مالک باغ را پیدا کند و از او حلالیت بگیرد.

بیوگرافی محمدهادی دیباجی

بیوگرافی محمدهادی دیباجی

محمدهادی دیباجی متولد 12 تیر 1362 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.

هادی دیباجی پسر شهید سید محمد دیباجی است که در 6 ام بهمن ماه سال 1365 در پی عملیات کربلای 5 در شلمچه ایران ، در حالیکه 31 سال سن داشت به شهادت رسید.

وی قبل از ورود به عرصه بازیگری ، به عنوان چهره پرداز فعال بوده است. او در سال 1384 با ایفای نقش در فیلم سینمایی «جایی در دور دست» فیلمی که توسط خسرو معصومی کارگردانی شد ، بازی درسینما را تجربه کرد.

بیوگرافی سوگل قلاتیان

بیوگرافی سوگل قلاتیان

سوگل قلاتیان بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1364 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار سوگل قلاتیان می‌توان به بازیگری در سریال لیسانسه‌ها 2، سریال در حاشیه و سریال شرایط خاص اشاره کرد.

سوگل قلاتیان نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1388 در 24 سالگی در فیلم به خاطر یک مشت روبل به کارگردانی حسن معجونی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال لیسانسه‌ها 2، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای سوگل قلاتیان محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون سعید چنگیزیان، رضا بهبودی، حسن معجونی و مهدی کوشکی را تجربه کرد.

بیوگرافی جعفر دهقان

بیوگرافی جعفر دهقان

جعفر دهقان از بازیگران ایرانی و متولد سال ۱۳۳۹ در تهران می باشد .او دارای مدرک تحصیلی دیپلم می باشد . او از سال ۱۳۵۴ فعالیت خود را در تئاتر آغاز کرد و در سال ۱۳۶۰ اولین فیلم سینمایی خود را به نام توجیه بازی کرد . او تا کنون موفق به دریافت سیمرغ بلورین هم شده است .از فیلم های این بازیگر می توان چهار اصفهانی در بغداد , یتیم خانه ایران , روزگاری عشق و خیانت , مریم مقدس و… را نام برد

در سال ۱۳۶۰، زمانی که جوانی ۲۱ ساله بود، همکاری خود را با حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی آغاز کرد , و در همان سال فعالیت سینمایی خود را با بازی در فیلم توجیه به کارگردانی منوچهر حقانی‌پرست شروع کرد.

source