شرکت ولو یک آپدیت تابستانه بزرگ برای بازی Team Fortress 2 عرضه کرده است که با استقبال کاربران روبرو شده است.

در چند ماه گذشته، شرکت ولو به‌خاطر نحوه برخورد با متقلبان بازی Team Fortress 2 با انتقادات فراوان بازیکنان روبرو شده بود. این شوتر رایگان غیرقابل بازی خوانده می‌شد و حتی دادخواستی با نام SaveTF2 هم شروع شد. بعداز دریافت سی‌صد هزار امضا، ولو شروع به حل این مشکل کرد؛ اما بیانیه‌ای دراین‌باره منتشر نکرد.

پس‌از اعلام همکاری ولو با Funko Fusion، بازی جدید شرکت فانکو پاپ، طرفداران دوباره خشمگین شدند و این همکاری را بسیار توهین‌آمیز خواندند. برخی حتی مدعی شدند ولو اوضاع متقلبان را بهتر کرده است تا بتواند با بازی نام‌برده همکاری کند و انتقادات کمتری سمتش روانه شوند.

اما اکنون و با انتشار آپدیت تابستانه Team Fortress 2، اوضاع بهتر شده است. این آپدیت شامل رفع باگ‌های فراوان، ده نقشه جامعه جدید، Taunt های تازه و افکت‌های جدید است. با اینکه ۱۷ سال از انتشار این اثر می‌گذرد، این به‌روزرسانی محتوای دیگری مثل یک ایونت تابستانه و محتوای ساخته‌شده توسط کاربران هم دارد.

شخصیت‌های بازی چندنفره Team Fortress 2

در شبکه ردیت، طرفداران بخش‌های مختلفی از این آپدیت را تحسین کردند. کاربری نوشت: «نقشه جدید حالت Medieval. دوباره ورق برگشته است.» شخص دیگری هم به باگ‌های رفع شده اشاره کرد و نوشت: «تقریبا ۲ صفحه باگ رفع شده است.» سومین کاربر هم اذعان داشت: «این آپدیت محتوای زیادی دارد که مدتی است منتظرشان بودم.»

البته همچنان برخی کاربران اشاره کردند که بایکوت Team Fortress 2 را از یاد نبرید: «بایکوت کردن را فراموش نکنید، چیزی نخرید. اگر ولو تنها به پول اهمیت می‌دهد، کاری کنید حرف ما را بشنوند.» دیگر افراد هم نوشتند به اعتراض ادامه دهید و چیزی نخرید.

source