بیوگرافی عربعلی جباری امام جمعه بهشهر و همسرش و فرزندان علت درگذشت و فوت عربعلی جباری را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی حجت‌الاسلام عربعلی جباری

حجت‌الاسلام سید عربعلی جباری متولد دهه 50  امام جمعه شهر بهشهر بوده که روز گذشته یعنی عاشورا به علت ایست قلبی درگذشت ایشان در شب شام غریبان دار فانی را وداع گفت و درگذشت.

بیوگرافی عربعلی جباری امام جمعه بهشهر +علت درگذشت و فوت

سیدعربعلی جباری همیشه دوست داشت که در روز عاشورا از دنیا برود که به آرزویش رسید او سالها به عنوان امام جمعه بهبشهر فعالیت داشت و در این شهر به مردم خدمات زیادی را ارائه داده و مشکلات مردم را حل میکرد.

امام جمعه بهشهر درگذشت

حجت‌الاسلام سید عربعلی جباری از سال 1393 به عنوان امام جمعه بهشهر فعالیت داشت از زمانی که آیت الله سیدصابر جباری فوت کرد مرحوم عربعلی جباری جایگزین شد و به عنوان امام جمعه این شهر منصوب گردید.

بیوگرافی عربعلی جباری امام جمعه بهشهر +علت درگذشت و فوت

علت فوت

حجت‌الاسلام عربعلی جباری امام جمعه بهشهر سه‌شنبه شب در مراسم عزاداری عاشورای حسینی در روستای کوهستان بهشهر حضور داشت که دچار عارضه قلبی شد و به بیمارستان منتقل شد، اما باوجود اقدامات پزشکی جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

مراسم تشییع و خاک‌سپاری امام‌جمعه فقید بهشهر از سوی فرمانداری این شهرستان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران درگذشت حجت الاسلام «سید عربعلی جباری» امام جمعه فقید بهشهر را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت حجت الاسلام شریف تبار در پی رحلت حجت الاسلام عربعلی جباری امام جمعه بهشهر آمده است: خبر رحلت امام جمعه معزز شهرستان بهشهر در مجلس عزای سیدالشهدا، حضرت حجت الاسلام سید عربعلی جباری که عمر گران‌بهای خود را در سنگر خدمت به انقلاب و اسلام و مردم دیار علویان سپری کرد، مردم ولایتمدار بهشهر و دوستان و مؤمنین را داغدار کرد.

source