به گزارش بازیگر 360 ، فیلم‌برداری فصل دوم سریال محبوب The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) ادامه دارد و تصاویر جدیدی از این سریال به بیرون درز کرده است.

تصاویر جدید فصل دوم سریال The Last of Us منتشر شد؛ کاوش در دنیای آخرالزمانی

در این تصاویر، الی با بازی بلا رمزی و دینا با بازی ایزابلا مرسد را در حال کاوش در دنیای آخرالزمانی می‌بینیم. این دو شخصیت در این تصاویر سلاح در دست دارند و خالکوبی الی که زخم روی دست او را می‌پوشاند نیز دیده می‌شود.

الی و دینا با سلاح‌هایی در دست در فصل دوم سریال The Last of Us الی و دینا با سلاح‌هایی در دست در فصل دوم سریال The Last of Us الی و دینا با سلاح‌هایی در دست در فصل دوم سریال The Last of Us الی و دینا با سلاح‌هایی در دست در فصل دوم سریال The Last of Us

تصاویر دیگری نیز از محل فیلم‌برداری فصل دوم The Last of Us منتشر شده است که گروهی از بازیگران در نقش سرفایت‌ها و خیابانی در محله چینی‌ها را نشان می‌دهند.

سرفایت‌ها یکی از جناح‌های نسخه دوم بازی The Last of Us بودند که جنگی خونین با جبهه آزادی واشنگتن (WLF) بر سر کنترل سیاتل داشتند. این گروه بر خلاف سازمان تا دندان مسلح WLF ترجیح می‌دهند که از مخفی‌کاری و سلاح‌های بی‌صدا نظیر تیروکمان برای نابودی دشمنان استفاده کنند.

محل فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Last of Us محله چینی‌ها در فصل دوم سریال The Last of Us دنیای آخرالزمانی فصل دوم سریال The Last of Us سرفایت‌ها در فصل دوم سریال The Last of Us

پدرو پاسکال و بلا رمزی بار دیگر در نقش جول و الی، شخصیت‌های اصلی این داستان، در فصل دوم سریال The Last of Us بازی می‌کنند.

گابریل لونا، یانگ مازینو، کیتلین دیور، ایزابلا مرسد، دنی رامیرز، اریلا بارر، تاتی گابریل، اسپنسر لرد، جفری رایت و کاترین اوهارا از دیگر بازیگرانی هستند که در این فصل حضور دارند.

کارگردانی فصل دوم سریال The Last of Us بر عهده مارک مایلود، نینا لوپز-کورادو، استیون ویلیامز، کیت هرون، نیل دراکمن و کریگ مازن است.

هنوز تاریخ دقیق پخش فصل دوم سریال The Last of Us مشخص نشده است، اما این فصل در سال ۲۰۲۵ از شبکه HBO پخش خواهد شد.

source