سامسونگ در مراسم آنپکد ۲۰۲۴ علاوه بر گوشی‌های تاشو، از ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ نیز به طور رسمی رونمایی کرد. این گجت پوشیدنی با قابلیت‌های سلامتی جذاب و متعدد قرار است قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ را نیز در اختیار کاربران قرار دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ در ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ علاوه بر امکانات مربوط به ردیابی سلامتی پیشرفته به درک درستی از سلامت کلی بدن کمک می‌کند.

بالاخره سامسونگ از گلکسی واچ ۷ همراه با گلکسی واچ اولترا رونمایی کرد. از بهترین قابلیت‌های سلامت بدن در این ساعت هوشمند می‌توان به قابلیت روتین تمرینی اشاره کرد که در آن حدود ۱۰۰ تمرین مختلف وجود داشته که می‌توان آن را به شکل خاص شخصی سازی کرد. قابلیت دیگر به نام رقابت میزان پیشرفت کاربران را نسبت به روزهای قبل تجزیه و تحلیل می‌کند. ویژگی تجزیه و تحلیل بدن تصویری کلی و جامع از وضعیت بدن ارائه خواهد کرد که در نهایت به درک کامل سلامتی بدن منجر خواهد شد.

ویژگی دیگر در این ساعت هوشمند سامسونگ بررسی آپنه خواب است که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا نیز مورد تایید قرار گرفته است. از قابلیت های ردیابی سلامت قلب در این ساعت می‌توان به مانیتورینگ ضربان قلب، هشدار برای ضربان قلب نامنظم، بررسی فشار روی قلب و سلامت کلی آن و هشدار برای فشار خون بالای بدن اشاره کرد.

این ساعت هوشمند شامل ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری متعدد دیگر است. شاخص AGEs این ساعت تحت تاثیر سبک زندگی و رژیم غذایی سن بیولوژیکی بدن و سلامت متابولیک آن را بررسی کرده و می‌تواند داده‌های مربوط به آن را به کاربر نشان دهد. این ویژگی‌ها به دلیل استفاده از حسگر BioActive در این ساعت ارائه شده است.

سامسونگ برای نخستین بار در این ساعت از تراشه سه نانومتری  Exynos W1000 استفاده کرده که سرعت قابل قبول و سه برابری نسبت به نسل قبل ارائه خواهد کرد. ویژگی دیگر در گلکسی واچ ۷ استفاده از سیستم مسیریابی دو بانده است که می‌تواند موقعیت شما را با دقت بالاتری حتی در محیط‌های شلوغ ردیابی کند. در این دستگاه از رابط کاربری Wear OS 5 استفاده شده که می‌تواند یک عملکرد پیشرفته و روان را ارائه کند.

source