بیوگرافی دکتر الهام مقدسی اینترن دندانپزشکی اصفهان و ماجرای خودکشی دکتر الهام مقدسی و همسرش کیست جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی دکتر الهام مقدسی

دکتر الهام مقدسی اینترن علوم پزشکی دانشگاه آزاد مشهد دو روز پیش در خوابگاه فوت کرده که حالا به ترند فضای مجازی تبدیل شده است و بسیاری از کاربران به دنبال علت دقیق فوت این خانم دکتر میباشند.

بیوگرافی دکتر الهام مقدسی دندانپزشک کیست +علت دقیق مرگ

علت فوت

برخی از رسانه‌ها از جمله تجارت نیوز مدعی هستند که ایشان خودکشی کرده است هرچند که هنوز این خبر توسط رسانه های رسمی کشور تایید یا تکذیب نشده است.

دکتر الهام مقدسی کیست

دکتر الهام مقدسی اهل اصفهان بوده که تیرماه ۱۴۰۳ به علت نامشخصی فوت کرد و وکنش‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت.

برخی از رسانه‌ها مدعی هستند که او در خوابگاه خودکشی کرده است با توجه به اینکه در روزهای گذشته اخبار مختلفی از مرگ و خودکشی برخی از پزشکان منتشر شده است حالا چنین اخباری می‌تواند خیلی زود در فضای مجازی به تهران تبدیل شود.

خانم مقدسی در اصفهان طبابت می‌کرد و مطب ایشان درس راه سیمین ابتدای خیابان سهروردی بود اگر نگاهی به وب سایت پذیرش ۲۴ کنید افرادی که ایشان طبابت کرده و تحت درمان قرار داده است همگی از کار وی خرسند و راضی هستند که نشان دهنده کاربلدی دکتر الهام مقدسی است.

در وبسایت پذیرش 24 نوشته شده دکتر الهام مقدسي بروجني، دکترای دندانپزشکی در شهر اصفهان است. مطب دکتر الهام مقدسي بروجني در سه راه سیمین، ابتدای خیابان سهروردی، کوچه شماره ۱(باهنر)، ساختمان اسپادانا، طبقه اول،واحد۵ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-37757203 تماس بگیرید.

source