AnyDesk یک سیستم سریع برای دسترسی از راه دور به کامپیوتر است. این نرم افزار به شما امکان می دهد تا از هر مکان و در هر زمانی به اطلاعات، تصاویر، فیلم ها و برنامه های خود دسترسی داشته باشید و همچنین آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید. AnyDesk اولین نرم افزار دسترسی از راه دور است که نیاز ندارد به این فکر کنید که چه کاری می توانید انجام دهید.

 

دسترسی از راه دور اشتراک گذاری فایل نرم افزار چند پلتفرمی

 

کار با نرم افزارهای طراحی (CAD)، ویرایش ویدیو یا به سادگی کار راحت با مجموعه نرم افزارهای اداری برای ساعت ها، تنها چند نمونه از کاربردهای AnyDesk هستند. AnyDesk برای پردازنده های مرکزی چند هسته ای مدرن طراحی شده است. بیشتر پردازش تصویر AnyDesk به صورت همزمان انجام می شود. به این ترتیب، AnyDesk می تواند تا 90 درصد از پردازنده های مدرن را به کار گیرد. AnyDesk بر روی چندین پلتفرم و سیستم عامل کار می کند: ویندوز، لینوکس، فری بی اس دی، مک او اس، آی او اس و اندروید.

تنها با سه مگابایت حجم – در یک لحظه دانلود می شود، از طریق ایمیل ارسال می شود یا از طریق درایو USB شما راه اندازی می شود، AnyDesk هر دسکتاپی را ظرف چند ثانیه به دسکتاپ شما تبدیل می کند. بدون نیاز به دسترسی مدیر یا نصب.

 

دانلود نرم افزار AnyDesk

source