شایعاتی منتشر شده‌اند مبنی بر اینکه یک بازی مبارزه‌ای با الهام از Super Smash Bros در دست توسعه بوده؛ ولی ساخت آن به‌تازگی لغو شده است.

می‌دانیم که استودیوی رایوت گیمز هم‌اکنون در حال توسعه یک بازی مبارزه‌ای با نام 2XKO است که در دنیای League of Legends جریان دارد. گفته می‌شود که این شرکت علاوه‌بر 2XKO روی یک بازی مبارزه‌ای دیگر نیز کار می‌کرده؛ اما ساخت آن به‌تازگی متوقف شده است.

خبرنگاری به نام میخائیل کلیمنتوف ادعا می‌کند که استودیوی رایوت گیمز با الهام از Super Smash Bros مشغول ساخت یک بازی مبارزه‌ای با اسم رمز Pool Party بود؛ اما توسعه آن در اوایل سال جاری متوقف شد. ظاهراً رایوت گیمز قصد داشته است با این بازی به دنیای ورزش‌های الکترونیک ورود کند. همچنین تیمی متشکل از ۸۰ نفر تا ماه می (اردیبهشت) روی آن کار می‌کردند.

میخائیل کلیمنتوف می‌گوید اگرچه Pool Party در ابتدا به‌عنوان یک بازی مبارزه‌ای با تاکید شدید بر ورزش‌های الکترونیک توسعه می‌یافت؛ اما هیئت مدیره رایوت گیمز پس از شکست بازی MultiVersus نسبت به آینده Pool Party دچار شک و تردید شدند؛ به همین دلیل سعی کردند تغییراتی را در بازی نهایی اعمال کنند و همین موضوع باعث ناراحتی بسیاری از اعضای تیم سازنده شد.

به نظر می‌رسد که این گزارش درست باشد؛ زیرا چندی پیش جو هیکسون، مدیر ارشد ارتباطات رایوت گیمز، در مصاحبه‌ای گفته بود: «همیشه تعدادی پروژه در مراحل مختلف توسعه به سر می‌برند و به تبع، هر بازی چندین‌بار در سال دچار تغییر و تحول می‌شود.» میخائیل کلیمنتوف درنهایت ادعا می‌کند که حدود نیمی از تیم توسعه Pool Party پس از لغو بازی به ساخت پروژه‌های دیگر مشغول شده‌اند و سایرین نیز به‌دنبال نقش‌های جدید در داخل شرکت هستند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

source