جنیفر لارنس برای نقش‌آفرینی در اقتباس سینمایی رمان Why Don’t You Love Me? شرکت A24 انتخاب شد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جنیفر لارنس دوباره با شرکت A24 دست همکاری می‌دهد. این هنرپیشه برای ایفای نقش اصلی اقتباس سینمایی رمان کمدی سیاه ?Why Don’t You Love Me (چرا دوستم نداری؟) نوشته پل بی. رینی انتخاب شد که رابرت فانک، نویسنده فیلم Labyrinth (هزارتو) فیلم‌نامه آن را قلم می‌زند.

جست‌وجو برای یافتن کارگردان فیلم ?Why Don’t You Love Me ادامه دارد. جنیفر لارنس نه‌تنها در این اقتباس به ایفای نقش می‌پردازد، بلکه درکنار جاستین سیاروکی از شرکت Excellent Cadaver وظیفه تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد. آری استر، لارس نادسن و امیلی هیلدنر از شرکت Square Peg به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی پروژه فعالیت می‌کنند.

رمان گرافیکی ?Why Don’t You Love Me ماجراهای کلر و مارک، یک زوج درمانده را دنبال می‌کند که در زندگی مشترک خود به مشکل می‌خورند؛ درحالی‌که لحساس می‌کنند یک جای کار واقعیت می‌لنگد. این رمان یک کمدی سیاه درباره ازدواج، اعتیاد به الکل، افسردگی و غم ازدست‌دادن فرصت‌ها است که پیچش‌های داستانی شگفت‌انگیزی دارد.

جنیفر لارنس اخیرا قراردادی را برای نقش‌آفرینی و تهیه‌کنندگی فیلم جنایی رازآلود The Wives (همسران) امضا کرد که با الهام از مجموعه تلویزیونی The Real Housewives (زنان خانه‌دار حقیقی) ساخته می‌شود.  این فیلم همکاری دیگری را برای جنیفر لارنس و شرکت‌های اپل و ای۲۴ رقم می‌زند که در تولید فیلم Causeway (گذرگاه) مشارکت داشتند.

source